וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני קרית שמונה: איזי שרצקי זעם על השחקנים, ביקורת על תומר קשטן

19.2.2017 / 6:55

הבעלים נכנס לחדר ההלבשה וכעס על ספיגת השער הראשון: "חבל שהרסתם במקום להעיף כדור". בקבוצה ביקרו את ההחלטה של המאמן לא לפתוח עם קאסיו פרננדס. שחקן: "היו טעויות של ילדים בגיל נוער"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

אווירה קשה נרשמה אצל אנשי ושחקני עירוני קרית שמונה אחרי ההפסד 3:0 למכבי תל אביב אמש (שבת), שהוריד את הקבוצה למקום השביעי ובשלב זה מותיר אותה מחוץ לפלייאוף העליון. בקבוצה זעמו על הנאיביות של השחקנים, בייחוד בספיגת השער הראשון.

הבעלים איזי שרצקי שנראה מאוכזב מאוד בסיום המשחק נכנס לחדר ההלבשה בסיום וזעם על ספיגת השער הראשון. "אני לא מבין למה להסתבך ולא להעיף את הכדור", אמר. "היינו טובים, חבל שהרסתם את זה במקום להעיף כדור". השחקנים שנותרו חפויי ראש העבירו ביקורת גם אחד על השני. "היו פה טעויות של ילדים בגיל נוער", אמר אחד מהם. "הגולים שקיבלנו הם פשוט בושה".

גם המאמן תומר קשטן לא נותר נקי מביקורת כאשר שחקנים בקבוצה ביקרו בחריפות את ההחלטה להשאיר שוב את קאסיו פרננדס מחוץ להרכב. "פשוט לא ברור למה יש התעקשות לספסל את קאסיו בכל הזדמנות", אמר אחד מחבריו לקבוצה, "המנהיגות והשקט שלו חסרים".

עוד בנושא:

ליגת העל: מכבי תל אביב גברה 0:3 על עירוני קרית שמונה
תומר קשטן: "לא להגיע לפלייאוף העליון יהיה אכזבה גדולה"

וידאר קיארטנסון/ברני ארדוב

כעת בקרית שמונה מבינים שאם לא יתעשתו מיידית הם יסיימו מחוץ לפלייאוף העליון וחלק מהשחקנים מתכוונים ליזום אסיפה כדי לנסות ולעורר את חבריהם. "אם נסיים מחוץ לפלייאוף העליון בעונה כזו זה כישלון מהדהד", אמר אחד השחקנים, "אנחנו חייבים להתעורר ומיד". אחר הוסיף: "אסור לנו לחשוב על הפליאוף אין מה היה או מה יהיה, רק על אשקלון ואיך מנצחים אותם".

בקבוצה מחכים להחלטת הבוררות בנוגע לסכום שתקבל עבור ג'וזף גנדה. הבורר פסק שגנדה ישוחחר והוא חתם הפועל תל אביב, עדיין לא ברור באיזה סכום ינקוב הבורר.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully