וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וידיגאל: "לא חושבים על באר שבע", קיארטנסון: "לא רוצה שישוו אותי לזהבי"

18.2.2017 / 22:46

מאמן מכבי תל אביב היה מעודד מהבכורה: "השחקנים נתנו הכל, היה חשוב לי לפתוח עם ניצחון". האיסלנדי: "דסה בישל לי נהדר". תומר קשטן: "לא להגיע לפלייאוף העליון יהיה אכזבה גדולה"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

מכבי תל אביב צימקה הערב (שבת) את הפער מהפועל באר שבע לשתי נקודות בלבד, לאחר שהביסה 0:3 את עירוני קרית שמונה. גיבור הערב היה וידאר קיארטנסון, שסיפק שלושער (45, 66, 83) והעלה את מניין שעריו בליגת העל ל-14, שלושה יותר מאנתוני וואקמה. מאז השלושער של אלירן עטר מול הפועל חיפה ב-15/9/2012 ועד היום, רק ערן זהבי כבש שלושערים בליגה עבור מכבי תל אביב (פריצה עשה זאת בגמר הגביע). כמו כן, היה זה השלושער השלישי העונה בליגת העל אחרי איסו לינגאנה ויובל אבידור.

עוד בנושא:

ליגת העל: מכבי תל אביב גברה 0:3 על עירוני קרית שמונה

וידאר קיארטנסון/ברני ארדוב

ליטו וידיגאל אמר אחרי משחק הבכורה שלו: "זה היה משחק קשה מאוד עבורנו, אבל אני חושב שהיינו טובים. אנחנו תמיד חושבים על המשחק הקרוב. השחקנים שיחקו חזק, נתנו כל מה שיש להם וזה ניצחון חשוב. היה לי חשוב לפתוח עם ניצחון. זה מה שאני רוצה לראות מהקבוצה שלי, מכבי היא מועדון גדול ומדהים. השחקנים צריכים לכבד את האוהדים, שבאים ליהנות מהמשחק. הקהל דחף אותנו היום ואני חושב שהוא יכול להיות גאה בשחקנים. אנחנו לא חושבים על באר שבע, רק על עצמנו. לא אכפת לנו מקבוצות אחרות. אנחנו מכבדים את כולם, אבל מתעסקים רק בעצמנו. כבשנו היום שלושה שערים ועשינו את העבודה בצורה נהדרת".

גיבור המשחק וידאר קיארטנסון הוסיף: "זו יריבה קשה. היו לנו בעיות במחצית הראשונה. אחרי השער השני יכולנו לשחק משוחרר יותר כי הם יצאו קדימה. אני שמח שיצא לי לכבוש מול קרית שמונה גם במשחק הקודם וגם היום. יש עוד הרבה משחקים וכנראה שמחר הפער מבאר שבע יחזור להיות חמש נקודות. העונה עוד ארוכה ונראה מה יהיה בסיומה. אני לא רוצה שישוו אותי לזהבי, הוא שחקן מדהים וכמובן שמכבי צריכה סקורר שיכבוש הרבה כי יש לנו הרבה הזדמנויות ואנחנו מחזיקים בכדור. אבל מגיע קרדיט לחברים שלי, דסה בישל היום שני גולים נהדרים".

מנגד, המאמן המפסיד תומר קשטן סיכם: "עד השער השני שלטנו במשחק. לא יצרנו מצבים, אבל דחקנו אותם לשער שלהם. השער השני היה מהלך יוצא מן הכלל ושבר אותנו מנטלית ומשם הם חגגו ונהנו. זה מתסכל, אבל כדורגל זה משחק של ניצול מצבים ומכבי תל אביב הגיעה להזדמנויות וניצחה בצדק. ניצול המצבים שלנו לא טוב וספגנו שער נאיבי על סף הירידה להפסקה ואחר כך בדקות טובות שלנו שוב ספגנו. אחר כך קשה לחזור למשחק. לא לסיים בין שש הראשונות יהיה אכזבה גדולה, אבל יש תשע נקודות בקופה ומפגשים ישירים בין הנאבקות על הפלייאוף. אנחנו עדיין תלויים בעצמנו ויכולים להיות בפלייאוף העליון. נקלענו לתקופה לא טובה מבחינתנו. נמשיך לעבוד קשה ונחזור לעצמנו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully