וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרלו אנצ'לוטי סימן אצבע משולשת לעבר אוהדי הרטה ברלין

מאמן באיירן מינכן היה עצבני אחרי ה-1:1 בבירה ואישר את התנועה, אך טען: "הם ירקו עליי לפני כן". בתום המשחק גם התפתחה מהומה במגרש אחרי ששוער הרטה בעט כדור על צ'אבי אלונסו

קרלו אנצ'לוטי מאמן באיירן מינכן. GettyImages
אנצ'לוטי עצבני/GettyImages

הרטה ברלין ובאיירן מינכן נפרדו הערב (שבת) ב-1:1 במסגרת המחזור ה-21. זה היה משחק דרמטי מאוד, בו הצליחו הבווארים להשיג שוויון רק בדקה ה-96 בזכות שער של רוברט לבנדובסקי. השער הזה ותוספת הזמן האדיבה שנתן השופט זכו לביקורת רבה ובין היתר גרמו לעימותים בין השחקנים ואנשי הצוות של שני הצדדים. אבל האירוע המכוער ביותר היה דווקא בין אוהדי הרטה ברלין למאמן באיירן קרלו אנצ'לוטי.

המאמן האיטלקי סימן אצבע משולשת לעבר אוהדי הרטה ברלין ואף אישר שעשה כן. "עשיתי את התנועה הזו אל עבר האוהדים כי הם ירקו עליי", הודה אנצ'לוטי בראיון בסיום המשחק. על תוספת הזמן הממושכת אמר אנצ'לוטי: "היא הייתה מוצדקת כי הרטה בזבזה הרבה זמן". מאמן הרטה ברלין פאל דרדאי, לעומת זאת, אמר: "אני כועס, להוסיף שש דקות למשחק כזה זה בונוס לבאיירן מינכן". כמו כן, אחרי המשחק בעט שוער הרטה רונה יארסטיין כדור ממרחק קצר על צ'אבי אלונסו ומנואל נוייר אמר על זה: "זה ממש לא פייר פליי".

שחקן הרטה ברלין סבסטין לנגקאמפ נשמע מתוסכל מאוד בסיום ואמר: "היינו מצוינים, כמעט ניצחנו, שיחקנו טוב והובלנו, אבל אז ספגנו שער מאכזב. כנראה שיש חוק לא כתוב לפיו אתה לא יכול לנצח את באיירן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully