וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרולינה פלישקובה זכתה בטורניר דוחא

הצ'כית, המדורגת שלישית בעולם, ניצחה 3:6, 4:6 את קרוליין ווזניאקי (18), השלימה ניצחון 15 מ-16 משחקים מתחילת 2017 וזכתה בתואר פרמייר שני בתום טורניר ששובש רבות בשל הגשם

קרולינה פלישקובה טניסאית צ'כית. רויטרס
תואר שמיני בקריירה ושני השנה. קרולינה פלישקובה/רויטרס

קרולינה פלישקובה זכתה הערב (שבת) בטורניר דוחא מסבב הפרמייר של ה-WTA. הצ'כית, המדורגת שלישית בעולם ושנייה בטורניר, ניצחה 3:6, 4:6 את קרוליין ווזניאקי (18 בעולם) בתום משחק שארך שעה ועוד 19 דקות. זהו תואר שמיני בקריירה של פינליסטית אליפות ארצות הברית בשנה שעברה.

אחרי הניצחון הזה, פלישקובה עומדת על 15 ניצחונות ב-16 משחקים ב-2017 וזהו התואר פרמייר השני שלה אחרי שזכתה גם בבריסביין בינואר. בכך בא לקצו טורניר מאכזב מאוד שנפסק הרבה פעמים בשל הגשם שירד בדוחא שבקטאר וגרם לכך ששחקניות נאלצו לקיים שני משחקים ביום. פלישקובה הגישה בגמר 4 אייסים וזכתה ב-77% מהנקודות אחרי הסרב הראשון שלה (27 מ-35).

"אני חושבת שהתחלתי טוב את השנה וזה חשוב מאוד", אמרה פלישקובה אחרי הניצחון מול ווזניאקי, "לנצח שחקניות כמו ציבולקובה ו-ווזניאקי זה תמיד מדהים. מעולם לא ניצחתי אותן לפני כן, אבל ניסיתי והשתדלתי מאוד במהלך השבוע, אני מרוצה מאוד מהניצחונות שלי העונה".

המפסידה ווזניאקי אמרה: "היה שבוע נהדר, על אף התנאים הקשים שהיו לכולנו. להיות פה בגמר זה משהו שאני גאה בו מאוד, במיוחד בדרך שבה שיחקתי השבוע. אני מאוכזבת מאוד מההפסד, אבל קרולינה שיחקה מצוין. הגיע לה לנצח, אבל אני הולכת לנסות להשיג נקמה בפעם הבאה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully