וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראש טוק: קיירי אירווינג מביך, העיתונאי שנאלץ לאכול עיתון

כוכב קליבלנד התארח בפודקאסט וסיפק הצהרה לא פחות ממטורפת. כתב הוקי בלארוסי הפסיד בהתערבות ונשא בתוצאות. הסיבה המפתיעה בגללה אביו של זינדין זידאן החמיץ את גמר מונדיאל 1998

one

למה אביו של זידאן פספס את גמר מונדיאל 1998?

אחד הרגעים הגדולים בקריירה של זינדין זידאן היה כאשר הבקיע צמד והוביל את נבחרת צרפת לזכייה במונדיאל 1998 עם 0:3 על נבחרת ברזיל. כל האומה הצרפתית הייתה מרותקת כמובן למשחק, אך דווקא אביו של זידאן פספס אותו. "לוקה היה צריך אותי, ויצאתי איתו לגינה", סיפר, אני חושב שאני היחיד בשכונה שלא ראה את המשחק". לשמחתו, זיזו הבריק והטריקולור זכו. כיום, לוקה שהיה אז רק בן חודשיים משתייך לסגל ריאל מדריד ומתאמן תחת אביו.

זינדין זידאן שחקן נבחרת צרפת. Alex Livesey, GettyImages
ורק אבא לא ראה. זידאן במונדיאל 98/GettyImages, Alex Livesey

האמירה המביכה של קיירי אירווינג

כוכב אלופת ה-NBA התארח בפודקאסט של חבריו בקליבלנד, צ'אנינג פריי וריצ'ארד ג'פרסון, והכול היה בסדר גמור עד ש.. קיירי טען שכדור הארץ שטוח(!). "זו אפילו לא תיאוריית קונספירציה", אמר הרכז וחזר שוב, "כדור הארץ שטוח". פררי וג'פרסון, שהיו די המומים מההצהרה הלא כל כך מבריקה של חבריו, דרשו הסברים. "אני אומר לכם", אמר אירווינג, "זה ממש מול הפנים שלנו, משקרים לנו. האמת קיימת אי שם, רק צריך לחפש אחריה". באמת, קיירי?

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

העיתונאי שאכל עיתון בגלל התערבות

כתב הוקי בלארוסי היה בטוח שדינמו מינסק לא תגיע לפלייאוף העונה, כל כך בטוח שהבטיח לאכול עיתון אם זה יקרה. דינמו ניצחה תשעה מעשרת משחקיה האחרונים והגיעה לפלייאוף, והעיתונאי עמד במילתו. תראו בעצמכם:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully