וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חגיגת האולסטאר נפתחה עם 141:150 של נבחרת העולם על כוכבי ארה"ב

משחק הכוכבים העולים הזניק את סוף השבוע החגיגי בניו אורלינס. ג'מאל מארי הפציץ 36 נקודות, כולל תשע שלשות, וזכה ב-MVP, באדי הילד הלהיב את הקהל המקומי עם 26 נקודות. 24 לפורזינגיס

שחקן דנבר ג'מאל מארי. AP
נצץ. ג'מאל מארי וגביע ה-MVP/AP

רגע לפני משחק הכוכבים הגדול ותחרויות ההטבעות והשלשות, חגיגת אולסטאר ה-NBA בניו אורלינס יצאה הלילה (בין שישי לשבת) לדרך עם משחק הכוכבים העולים, בו ניצחה נבחרת העולם את נבחרת ארצות הברית 141:150. זו השנה השלישית שמשחק כוכבי השנה הראשונה והשנייה מתקיים בפורמט של חלוקה לשחקנים אמריקאיים ולא אמריקאיים - וכעת נבחרת העולם מובילה 1:2 במאזן המשחקים.

בהיעדרו של ג'ואל אמביד, שנחשב לרוקי הטוב ביותר העונה בליגה אך נאללץ לוותר על המשחק החגיגי בשל פציעה, מי שגנב את ההצגה היה ג'מאל מארי. הרוקי הקנדי של דנבר הפציץ 36 נקודות ב-9 מ-14 מעבר לקשת, להם הוסיף 11 אסיסטים, וזכה בתואר ה-MVP. גם הכוכב המקומי של הפליקנס, באדי הילד הבהאמי, היה נהדר וקלע 26 נקודות, וכמובן שגם קריסטפס פורזינגיס היה שם כדי להלהיב את הצופים עם 24 נקודות ו-9 ריבאונדים משלו. גם ניקולה יוקיץ' הלוהט היה מצוין והתקרב לטריפל דאבל, עם 12 נקודות, 11 ריבאונדים ו-8 אסיסטים. מן העבר השני, פרנק קאמינסקי משארלוט הוביל את הקלעים האמריקאיים עם 27 נקודות. קארל אנתוני טאונס תרם 22 משלו, כולל דאנק אדיר אחרי מסירה מחצי מגרש של דווין בוקר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully