וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראסל ווסטברוק: "קווין דוראנט? שבוע האופנה בניו יורק היה פשוט נהדר"

רגע לפני שהם חוזרים לשתף פעולה במשחק האולסטאר, כוכב אוקלהומה סיטי נשאל על חברו לשעבר ובחר לענות בצורה מעט שונה: "המוצרים החדשים של גוצ'י אדירים, ראיתם?"

ראסל ווסטברוק, אוקלהומה סיטי ת'אנדר, מול קווין דוראנט, גולדן סטייט ווריירס. AP
בקרוב באותה קבוצה. ווסטברוק ודוראנט/AP

לא ברור למה חובבי ה-NBA מחכים יותר: למשחק האולסטאר עצמו או לשיתוף הפעולה הצפוי בין החברים לשעבר ראסל ווסטברוק וקווין דוראנט. השניים, אשר שיחקו יחדיו באוקלהומה סיטי לפני שדוראנט עזב לגולדן סטייט, נפגשו על הפרקט לפני כעשרה ימים והוכיחו אל מול המצלמה כי היחסים ביניהם כבר לא מה שהיו פעם, כשהחליפו מספר מילים לאורך ההתמודדות.

כעת מגיע משחק האולסטאר, שבו שניהם אמורים ליטול חלק, באותה קבוצה. בארצות הברית לא מפסיקים לעסוק בסוגייה ותוהים האם השניים יפתחו זה לצד זה בחמישיית המערב. בכל אופן, לקראת המשחק, לקחו השניים חלק במסיבת העיתונאים המסורתית כשווסטברוק סיפק הופעה בלתי נשכחת.

הגארד של OKC הגיע מוכן, ולכל שאלה הקשורה ליריבות עם דוראנט, או לשיתוף הפעולה הצפוי עם חבריו לווריירס, ענה בדרך מעט לא שגרתית, כשהתייחס בתשובותיו לשבוע האופנה הנערך בניו יורק.

עוד בנושא

דוראנט ישחק לצד ווסטברוק באולסטאר? "הפכו אותנו לאופרת סבון"

"ראס, איך יהיה לחלוק חדר הלבשה עם דוראנט?", הוא נשאל על ידי אחד העיתונאים וענה: "שבוע האופנה היה נהדר, ראית? היו לא מעט פריטי אופנה נהדרים שאני מצפה לרכוש".

"ראס, מילה על כך שתשתף שוב פעולה עם קווין?", נשאל הגארד על ידי עיתונאי אחר. "תגיד, ראית את התלבושת החדשה לבית הספר? משוגע. הם השיקו קפוצ'ון חדש עם תמונה של מייקל ג'ורדן. זה פשוט משוגע, אחי. היו הרבה מאוד דברים חדשים בשבוע האופנה. מה עוד היה שם? גוצ'י. המוצרים החדשים של גוצ'י אדירים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully