וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: תיקו בדרבי השרון, ניצחונות להפועל ראשון לציון ולאס"א תל אביב

בני הרצליה כבר הוליכה 22:26 מול א.ס רמת השרון, שרצה 0:4 וקבעה חלוקת נקודות שלוש דקות לסיום. 30:36 להפועל ראשון לציון על א.כ נס ציונה, 30:35 לתל אביבים על הפועל רמת גן

ירמי סידי שחקן הפועל ראשון לציון. גבי אלאלוף, מערכת וואלה! NEWS
סידי בפעולה/מערכת וואלה! NEWS, גבי אלאלוף

המחזור ה-16 הושלם היום (שישי) עם ארבעה משחקים. הפועל ראשון לציון ניצחה את נס ציונה, אס"א תל אביב גברה על הפועל רמת גן, הפועל אשדוד ניצחה את רחובות ואילו הדרבי של השרון בין בני הרצליה לא.ס רמת השרון נגמר בשוויון.

seperator

בני הרצליה – א.ס רמת השרון 26:26

המארחת הוליכה בארבעה שערים עד לדקות הסיום אך למרות זאת, היא לא הצליחה לנצח. במצב של 26:22, כשלא נותר זמן רב עד לסיום המשחק, פתחה האורחת מבערים, רצה 0:4 וקבע שוויון דרמטי פחות משלוש דקות לסיום. ירין רוטברג עוד הספיק לעצןר זריקת פנדל של טל הרשקוביץ, כשמנגד גיל יעקב סיפק עצירה גדולה. בהתקפה האחרונה במשחק, ממש על הבאזר, פלח כבש לרמת השרון אבל השופטים החליטו בסופו של דבר שלא לאשר את השער.

הפועל ראשון לציון – א.כ נס ציונה 30:36

מחזיקת גביע המדינה השיגה רק במחזור ה-16 את ניצחון הבית השני שלה העונה (במסגרת הליגה), אבל עושה רושם שאחרי הניצחון בשבוע שעבר באשדוד – היא מעלה הילוך ומגיעה מוכנה למפגש חצי גמר הגביע שמצפה לה מול אס"א. הפועל פתחה טוב יותר, והוליכה 9:14 אחרי 20 דקות, כאשר רנאטו ווגרינץ נכנס לכושר הבקעה – וכבש 6 (מתוך 10 שעריו) במחצית הראשונה. הפועל המשיכה בקצב שלה, ועלתה כבר ליתרון של 8 שערי הפרש בשלהי המחצית השנייה, כששי הרשקוביץ תורם 7 שערים ואריאל רוזנטל 5. בצד של נס ציונה, מילוש בואישיץ' היה המבקיע הבולט עם 8 שערים. הפועל ראשל"צ במקום החמישי עם 20 נקודות, וכבר שתיים פחות מרמה"ש שבמקום השני. נס ציונה במקום השמיני עם 13 נק'.

אס"א תל אביב – הפועל רמת גן 30:35

הניצחון האחרון של אס"א היה במחזור ה-5 - 28:30 על הפועל ר"ג, ולמעשה סיבוב שלם חלף עד שהיא השיגה ניצחון חשוב, שחילץ אותה מהמקום האחרון – והשווה את מספר נקודותיה לזה של רמת גן – 7 נק' כ"א מתחת לקו האדום, כאשר קרית מוצקין יורדת היום למקום האחרון עם 5 נק' כ"א. אס"א שלטה בקצב, אבל רק בסביבות הדקה ה-50 היא הגדילה את היתרון, בזכות דקות טובות של בויאן ליוביסיץ' בשער. מי שהצטיין באס"א היה רועי כזום, שפתח בהרכב בעמדת המרכז.

עירוני רחובות – הפועל אשדוד 28:27

המפגש בין שתי הקבוצות הדרומיות בליגה היה צמוד לכל אורכו. במצב של 27:27, מילורד קריבוקאפיץ' כבש את שער הניצחון לזכות אשדוד. ליאור קפלן, שהחליף את אורן מאירוביץ' שנותח, עצר כדור בהתקפה האחרונה והעניק לאשדוד שתי נקודות חשובות. בצד של אשדוד, בר מסורי וקריבוקאפיץ' בלטו עם 6 שערים כ"א. אשדוד מדורגת במקום ה-6 עם 18 נק'. רחובות נותרת במקום ה-9 עם 10 נק'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully