וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שנול גונש: "יהיה לי חבל אם אוהדי באר שבע לא יגיעו לאיסטנבול"

מאמן בשיקטאש פרגן לקהל האדום שנתן הצגה בטרנר: "הם מבינים את הפייר פליי". גם בתקשורת פרגנו: "גם קבלת הפנים המדהימה של הישראלים לא מנעה מיחסי הכוחות בין הקבוצות לבוא לידי ביטוי"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

בעוד שבבאר שבע די השלימו עם ההדחה מהליגה האירופית אחרי ההפסד הכואב לבשיקטאש, בטורקיה חגגו עם קבוצתם את ההישג אבל גם פרגנו לקבוצה של ברק בכר, ובעיקר לקהל האדום. בטורקיה התרשמו במיוחד מהתפאורה שהכינו אוהדי באר שבע ומשלט הפריסה הענק שהוצג עם תחילת המשחק. ב'מילייט' נכתב: "גם קבלת הפנים המדהימה והייחודית שהישראלים הכינו לבשיקטאש לא מנעה מיחסי הכוחות לבוא לידי ביטוי".

ברדה מאוכזב/יוסי ציפקיס

שנול גונש מאמן בשיקטאש היה מלא מחמאות לקהל של באר שבע ולתקשורת הטורקית אמר לאחר המשחק: "לבאר שבע יש אוהדים נחמדים מאוד שתומכים בקבוצה יפה מאוד ומבינים את הפייר פליי טוב מאוד, כך שאני מקווה שהם יגיעו גם לטורקיה. יהיה חבל מבחינתי שאוהדי באר שבע לא יגיעו לאיסטנבול, אנחנו רוצים לקבל אותם בחום ובחברות".

על המשחק של קבוצתו אמר גונש: "היינו טובים יותר במשחק הזה. הדבר הכי חשוב היה שהשחקנים עבדו בשביל ההצלחה הקבוצתית. השגנו יתרון משמעותי, אבל זה רק יתרון וההתמודדות לא הסתיימה".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

אוהדי באר שבע מקבלים כבוד גם ברחבי הרשת

ג'נק טוסון, החלוץ הטורקי שכיכב אמש עם שער ומשחק מצוין, ניצל את ההזדמנות כדי לסגור חשבון עם התקשורת המקומית שביקרה אותו אחרי הפסד הליגה לקראבוקספור ואמר: "אני מודה לכל מבקריי, אבל אני מסתכל על העבודה שלי וחשוב שנתתי משחק טוב. אני מנסה להיות הכי מועיל שאני יכול".

ג'נק טוסון שחקן בשיקטאש. AP
סגר חשבון עם התקשורת הטורקית. ג'נק טוסון/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully