וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

להתראות אירופה, שלום לך ליגה: הפועל באר שבע השלימה עם ההדחה

17.2.2017 / 7:15

מיד לאחר ההפסד לבשיקטאש, ניגשו השחקנים למסע פרידה אירופי וזכו לחיבוק מהקהל, שחקן: "המסע האירופי היה מדהים, אך המטרה היא אליפות". וגם: חזרתו של ברדה, וההפתעה הנעימה מבן תורג'מן, שקיבל מחמאות גם מהטורקים

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

1. טעם של השלמה: בסיום המשחק אמש (חמישי) בו הפסידה הפועל באר שבע וסיימה באופן מעשי את המסע האירופי שלה, ניגשו השחקנים חפויי הראש למסע פרידה אירופי בטרנר. השחקנים זכו לחיבוק חם מהקהל אך רגע לפני שהאורות כבו על האיצטדיון הדרומי, אלפי האוהדים שנשארו דקות ארוכות אחרי שריקת הסיום הזכירו לשחקנים מה הדבר הכי חשוב עכשיו. "הנה היא עולה האלופה של המדינה", שרו האוהדים וכיוונו לעבר השחקנים שאת התואר הזה אסור להם להפסיד. "עם כל הכבוד למסע האירופי שהיה באמת מדהים, המטרה הייתה ונשארה לזכות שוב באליפות", אמר שחקן בקבוצה, עכשיו אנחנו צריכים לשים הכל מאחורינו ולהבין שאנחנו בתקופה לא טובה ושאנחנו חייבים לצאת ממנה ובאופן מיידי".

עוד בנושא:

טעם של החמצה: הפועל באר שבע הפסידה 3:1 לבשיקטאש
בכר מודה: "התוצאה משקפת". ברדה: "לא נרים ידיים"
הציונים של הפועל באר שבע: וואקמה 7, סוארס, צדק וגורש 4

ברדה מאוכזב/יוסי ציפקיס

2. חצי הכוס המלאה: בחזרה למשחק אמש. בקבוצה אמנם התאכזבו מאוד מההפסד אבל לאור התקופה החלשה של הקבוצה, בצוות המקצועי מצאו כמה סיבות להתעודד. "השחקנים הרימו את הרמה שלהם לעומת התקופה האחרונה", אמר גורם במועדון והוסיף, "צריך לתעל את זה למשחק נגד הפועל חיפה. בתקופה שהכל הלך היינו מנצחים את המשחק הזה". גם המנכ"ל אסי רחמים ירד לכר הדשא בסיום ועודד את השחקנים. "ההגדרה של ווינר זה לבוא ולתת 100% כל משחק מחדש - זה לא תלוי הפסד או ניצחון. כולנו נתנו הכל. "אמר שיר צדק", אני גאה בחבר'ה שלי, גאה באיך שהפועל באר שבע נראתה.

מי שזכה למירב המחמאות הן על ידי שחקנים והן על ידי הצוות המקצועי היה המגן השמאלי בן תורג'מן. המגן ספג לא מעט ביקורות אך אתמול הציג משחק מצוין וזכה למחמאות אפילו מהיריבה הטורקית. "דיברו הרבה על בן אבל אתמול הוא הגיע ובגדול", אמר שחקן בקבוצה, "הוא הציג משחק הגנה מצויין והראה שהוא גם יכול לתרום להתקפה". גם מהראן ראדי זכה למחמאות. כזכור,המו"מ בין ראדי לבין ראשי המועדון נמצא בשלב מתקדם מאוד ושני הצדדים מקווים שכבר בתקופה הקרובה השחקן יחתום רשמית על חוזה חדש.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
שחקן הפועל באר שבע אליניב ברדה. יוסי ציפקיס
שער חשוב והחמצה גדולה. אליניב ברדה/יוסי ציפקיס

3. שובו של הקפטן: עוד שחקן שזכה למחמאות היה הקפטן אליניב ברדה. החלוץ חזר לעצמו בשבוע האחרון ובקבוצה מקווים מאוד שהוא ימשיך בקו הזה עד סוף העונה. "ברדה חשוב מאוד עבור מאבק האליפות", אמר גורם במועדון, |אם הוא ימשיך בכושר הזה זה יעזור לנו".

4. השחקן ה-12: בניגוד להפסד על הדשא, בקהל באר שבע זכתה לניצחון גדול. התפאורה שהאוהדים הכינו בהתחלה זכתה למחמאות גם מהעיתונאים הטורקים שראו כבר תצוגות עידוד מרשימות כשגם השחקנים של באר שבע התרשמו מאוד מהעניין. "אין ספק שהאווירה והקהל בטרנר, זה משהו מדהים", קבע צדק, "הקהל הזה נותן לנו כח, ואנחנו מחכים בקוצר רוח להחזיר להם במשחק הבא"

מאמן הפועל באר שבע ברק בכר, בן ביטון. יוסי ציפקיס
יתרכזו בליגה/יוסי ציפקיס

5. מסדר הפצועים מתקצר: לאלופה אין הרבה זמן להתאושש וכבר ביום ראשון היא כבר תפגוש את הפועל חיפה. אם יש משהו שבכר יכול להתעודד זה שחלק מהפצועים צפויים לחזור. הראשון שבהם הוא מיחאי קורהוט שיחזור לסגל הקבוצה אחרי כמעט חודש. מאור בוזגלו עדיין בספק כשבן שהר צפוי להיות כשיר שוב לתשעים דקות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully