וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בכר: "התוצאה משקפת, מבטיח שבאר שבע תחזור להיות יותר טובה"

17.2.2017 / 0:15

מאמן האלופה מסתכל קדימה לאחר ההפסד לבשיקטאש: "הסיכויים נמוכים אבל כל עוד הם קיימים נבוא וניתן הכול". ברדה: "השער השלישי מאכזב, לא נרים ידיים", ראדי: "סבלנו מחוסר ריכוז"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

הפועל באר שבע הפסידה הערב (חמישי) 3:1 לבשיקטאש במשחק הראשון מבין שניים בשלב 32 האחרונות של הליגה האירופית. האלופה הישראלית נראתה לא רע בטרנר מול קבוצת הפאר הטורקית, אך הסיכויים שלה להפוך את התוצאה בגומלין בשבוע הבא לא נראים גבוהים במיוחד. אליניב ברדה איזן (44) אחרי שער עצמי של וויליאם סוארס (42), אולם ג'נק טוסון (59) ואטיבה האצ'ינסון (93) צחקו אחרונים והאורחת עם רגל וחצי בשלב הבא.

עוד בנושא:

ליגה אירופית: הפועל באר שבע הפסידה 3:1 לבשיקטאש
הציונים של הפועל באר שבע: וואקמה 7, סוארס, צדק וגורש 4

ברדה מאוכזב/יוסי ציפקיס

מאמן הפועל באר שבע ברק בכר הודה בסיום: "התוצאה משקפת. אולי הגענו אפילו לקצת יותר מצבים, ההבדל היה בניצול המצבים. יש להם שחקנים מסוכנים שהכריעו. כל החלק ההתקפי שלהם הוא ברמה הכי גבוהה באירופה. סגרנו את קווארסמה טוב מאוד, אבל יש עוד שחקנים שהיה קשה לסגור. ניסינו לעשות הכול ואני גאה בשחקנים. בתקופה שאנחנו פחות טובים אז פתאום כדורים לא נכנסים, אבל אני לוקח דברים טובים מהמשחק. כל מי ששיחק נתן מעצמו והיה בסדר גמור, אני לא יכול להתייחס למי שלא שיחק. יכולנו לעשות תוצאה יותר טובה, לצערי זה לא קרה. הראש במשחק של יום ראשון, זה יותר חשוב מהגומלין כרגע. הסיכויים נמוכים אבל כל עוד הם קיימים נבוא וניתן הכול. יש ירדה טבעית בכושר שלנו, אני מבטיח שנחזור להיות באר שבע יותר טובה".

אליניב ברדה: "השער השלישי מאכזב, תחושה של החמצה. הראינו שאנחנו קבוצה חזקה, בעיקר בבית. אני מרגיש שהתוצאה קצת משקרת, 1:2 או 2:2 היה משקף יותר. אנחנו צריכים לצבור יותר ניסיון באירופה. לא נרים ידיים, אבל המשימה קשה מאוד. הכול אפשרי בכדורגל, אבל המשימה הפכה להיות יותר קשה".

מהראן ראדי: "ההצלה של פבריסיו לבעיטה שלי היא חלק מהמשחק, זה מעצבן אבל אין מה לעשות. סבלנו קצת מחוסר ריכוז ומזה אנחנו צריכים ללמוד ולהשתפר. ברמה הזו נענשים מכל טעות, מקווה שנלמד מזה. חבל על השער השלישי, אבל נגיע עם אמונה שאפשר לעשות משהו בגומלין. זה מה שיפה בכדורגל, אם יש אמונה אפשר אולי לעשות סנסציה. כשאתה משחק נגד קבוצה שהשקיעה הרבה כסף כדי להתקדם ולקחת את התואר, זו לא קבוצה שמותר לטעות מולה".

מאור מליקסון: "חבל על השער השלישי, אבל הלכנו קדימה כי כבר לא היה מה להפסיד. רצינו להשיג תוצאה שיהיה עם מה להגיע לגומלין, אבל זה לא הצליח. נבוא בשבוע הבא כדי לתת הכול. הייתה לנו מחצית שנייה טובה, אבל בשיקטאש היא קבוצה מאוד איכותית, אולי הכי איכותית ששיחקנו נגדה. כל השחקנים שלהם שחקנים מצוינים, כולם שחקני נבחרות, היה לנו קשה להתמודד איתם. אבל יש לנו עונה מצוינת, צריך להמשיך הלאה. היה משחק פחות טוב שלי, ציפיתי מעצמי ליותר, אבל זה חלק מתהליך הלמידה. אני מאמין גדול בקבוצה הזאת. מצחיק להגיד את זה כרגע, אבל אנחנו תמיד מאמינים".

עוד בוואלה!

תתחילו לחסוך לכל המשפחה בהוצאות של הסלולר! בואו לשמוע עוד

לכתבה המלאה
מאמן הפועל באר שבע ברק בכר. יוסי ציפקיס
יהיה קשה מאוד בגומלין. בכר/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully