וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוכנו של אוזיל: "בארסנל הפכו אותו לשעיר לעזאזל, לא הוגן מה שעשו לו"

ארקוט סוגוט דיבר בראיון ל-BBC על מצבו של השחקן: "כולם כאילו מחכים שהקבוצה תפסיד כדי שאפשר יהיה להפיל עליו את התיק. איך שחקן בעמדה שלו יכול לייצר משהו כשהוא לא מקבל את הכדור?"

מסוט אוזיל שחקן ארסנל. רויטרס
סוכנו פרק הרבה תסכול. אוזיל/רויטרס

מסוט אוזיל לא מרשים בלשון ההמעטה כבר תקופה ארוכה. הערב (חמישי) סוכנו ארקוט סוגוט דיבר בראיון ל-BBC וסיפק ציטוטים מעניינים מאוד לגבי מצבו של השחקן והתקופה שעוברת עליו.

"ביקורת היא נורמלית כששחקן משחק רע", אמר סוגוט, "אבל מסוט מרגיש שאנשים לא מתמקדים בהופעה שלו, אלא משתמשים בו כשעיר לעזאזל בשביל הקבוצה אחרי תוצאות רעות. באיירן החזיקה בכדור 74% מהזמן, איך מישהו בעמדה 10 יכול ליצור הזדמנויות כשאין לו את הכדור. במשחקים כאלה אנשים מסמנים שחקנים שמרוויחים הרבה כסף וזה מסוט. אבל הוא לא יכול להיות תמיד השעיר לעזאזל, זה לא הוגן.

"כדורגל הוא ספורט קבוצתי וארסנל לא משחקת טוב כקבוצה. 11 שחקנים היו על המגרש, אבל מסוט קיבל את כל הביקורת. הוא הסיבה בגללה ארסנל חטפה חמישה שערים? זה התחיל לפני המשחק, במהלך השבוע שהוביל למשחק. אנשים התחילו לשאול: 'צריך לתת לו לשחק? אולי צריך להוריד אותו לספסל?'. זה הרגיש כאילו כולם ידעו שארסנל לא תעבור וחיפשו שעיר לעזאזל. זה לא בסדר.

"אני לא מסכים שמסוט לא מופיע למשחקים הגדולים. מה לגבי הניצחונות הביתיים מול צ'לסי העונה ומול מנצ'סטר יונייטד בעונה שעברה? מה עם המשחקים של גרמניה מול איטליה ונגד צרפת ביורו? אנשים תמיד אומרים שמסוט לא נלחם או לא מתקל, שיש לו שפת גוף שלילית, אבל זה מי שהוא. האמינו לי, הוא נואש להצליח. אם זה לא עובד, הוא מראה את העצבים שלו וביטויי הגוף. האם התעסקו בשפת הגוף שלו כשארסנל ניצחה?".

למרות הכול, הסוכן אמר שאוזיל מחויב לארסנל שם מסתיים חוזהו בסוף 2018: "אני לא חושב שהביקורת הזו משפיעה על ההופעות שלו או על הצד המנטאלי שלו. מסוט מחויב למועדון. אין ספק שהוא נותן 100%, הוא מקצוען ומחויב עד הסוף וכל עוד הוא שחקן ארסנל. כלום לא ישנה את זה. הוא מצטער בשביל האוהדים, והוא מצטער בשביל החברים לקבוצה שלא השיגו תוצאה טובה יותר במינכן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully