וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: ריצ'רד האוול קיבל תעודת זהות ישראלית

16.2.2017 / 21:50

הסנטר האמריקאי קיבל את התעודה, אך מהלך קבלת האזרחות שלו לא הושלם וספק אם ייעשה צעד נוסף עד לסיום העונה, כך שייחשב לזר במשחקי הליגה. האדומים הפסידו במשחק הכנה למכבי חיפה

שחקן הפועל תל אביב ריצ'רד האוול. אדריאן הרבשטיין
ישחק בנבחרת? האוול/אדריאן הרבשטיין

שחקן הפועל תל אביב ריצ'רד האוול קיבל היום (חמישי) תעודת זהות ישראלית, אך עדיין לא קיבל אזרחות ישראלית באופן מלא כך שלא ייחשב כישראלי במשחקי הליגה של האדומים. האוול, שנשא לאישה ישראלית בקיץ האחרון, צפוי להיות שחקן החיזוק המתאזרח של נבחרת ישראל ביורובאסקט 2017 שייערך בארץ, וההערכות הן שהמהלך יושלם אחרי סיום העונה, כך שהפועל תל אביב לא תרוויח מעצם המהלך העונה.

מאחר ומהלך קבלת האזרחות של האוול ואדריאן בנקס התעכב בצורה משמעותית, ולאחר חתימתו של מארק ליונס בקבוצה, החליטו בהפועל תל אביב לפני מספר שבועות לרשום חמישה זרים למשחקי הליגה, כך שהרווח היחיד ממהלך כזה עשוי להיות רק מבחינה מקצועית כשהמאמן רמי הדר יוכל לשתף את השחקן כישראלי בחוק הרוסי, אך כאמור זה לא יוצא לפועל באופן מלא בשלב זה. בימים הקרובים צפוי להערך דיון גם בנושא האזרחות של אדריאן בנקס, שבניגוד לבקשת האוול לא עשה זאת דרך איגוד הכדורסל.

בינתיים האדומים ממשיכים להתכונן לקראת המשך משחקי הליגה, והערב הפסידה הקבוצה למכבי חיפה במשחק אימון שנערך ברוממה 77:70. תמיר בלאט הוביל את קלעי הפועל תל אביב עם 14 נקודות, תומר גינת ואלאנדו טאקר קלעו 13 כל אחד. ריצ'רד האוול, כמו גם מתן נאור ומארק ליונס, קלע 8 נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully