וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרושאפקה ודיוויד בלאט הפסידו לגלאטסראיי והודחו מהגביע הטורקי

קבוצתו של הישראלי נכנעה 77:71 ונפרדה מהמפעל בו הגיעה עד לגמר בעונה שעברה, טיבור פלייס כיכב בגלא עם 19 נקודות ו-12 ריבאונדים. צסק"א מוסקבה ספגה את הפסדה השני העונה ב-VTB

דייויד בלאט מאמן דרושאפקה. GettyImages
אכזבה. דיוויד בלאט/GettyImages

דרושאפה ודיוויד בלאט הודחו הערב (חמישי) מהגביע הטורקי, אחרי הפסד דרמטי 77:71 לגלאטסראיי בשלב רבע הגמר. דווקא אחרי שקטעה רצף של חמישה הפסדים עם ניצחונות על פנרבחצ'ה ביורוליג וגזיאנטפ בליגה, דרושאפקה ספגה מכה נוספת ונאלצה להיפרד מהמפעל בו העפילה עד לגמר בעונה שעברה.

המשחק היה צמוד מאוד, ולרבע הרביעי שחקניו של בלאט עלו ביתרון נקודה, אך גלא רצה 3:9 וברחה ליתרון חמש. דרושאפקה עוד הצליחה לחזור ולהשוות את התוצאה, אך איבדה את הריכוז וראתה כיצד המשחק בורח לה. זהו הניצחון השני העונה של גלא על דרושאפקה בשלושה מפגשים (יורוליג וגביע), כאשר רק מפגש היגה הסתיים בהפסד מבחינתה. משחק מצוין של 24 נקודות ו-7 ריבאונדים של בראד וונאמייקר לא הספיק לבלאט, ומנגד טיבור פלייס כיכב עם 19 נקודות ו-12 כדורים חוזרים.

* ב-VTB, צסק"א מוסקבה ספגה את הפסדה השני במפעל, 90:77 לזניט סנט פטרסבורג. אלופת אירופה, שנותרה בפסגה למרות ההפסד, פיגרה לכל אורך המשחק אך מזערה נזקים ברבע האחרון ונמנעה מתבוסה צורמת. ויטאלי פרידזון הוביל את קלעיה עם שמונה נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully