וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורמים: הפועל קרית טבעון זכתה בגביע המדינה ה-16 בתולדותיה

טבעון שלטה בגמר שנערך בווינגייט וגברה 8:13 על הפועל גוש זבולון, בדרך להנפלה ראשונה אחרי שנתיים. הפועל יקנעם זכתה בגביע שלישי בנשים אחרי ניצחון 7:10 על הפועל פתח תקוה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
אירוע חגיגי/מערכת וואלה, צילום מסך

גמרי הגביע לגברים ונשים בכדורמים נערכו הערב (חמישי) באווירה חגיגית בבריכה האולימפית בווינגייט. כמות נאה של למעלה מאלף צופים הגיעו לצפות בשתי ההתמודדויות, וקיבלו שני משחקים מעניינים בסופם שתי קבוצות חגגו זכייה בתואר.

בגברים, שם נערך הגמר ה-58 בהיסטוריה, ניצחה הפועל קרית טבעון 8:13 את הפועל גוש זבולון, וזכתה בגביע ה-16 בתולדותיה. כעת טבעון רחוקה רק שתי זכיות מהשיאנית הפועל גבעת חיים, לאחר שהוליכה לכל אורך המשחק ושלטה בדרבי הצפוני. הקפטן גידי רום: "למראית עין זה היה קל אבל הגוש התקרבו אלינו ממש ואז נתנו את הלב הגדול שלנו בכל גול. זה גביע מתוק מתוק".

כבשו לטבעון: קיריל רוסטאמוב 4, דור קוטר וניקולא גוגיץ 2, דני זהבי, שחר אלקיים, צחי נחמן, גידי רום ותום גרונדלנד 1. גוש: גדי הדר 4, נבו ראובן 2, אורי רז וירדן גולן 1.

בנשים, הפועל יקנעם החזירה לעצמה את הגביע אחרי עם ניצחון על הדאבליסטית הפועל פתח תקוה והניפה גביע שלישי בתולדותיה. קפטנית ומאמנת יקנעם, שונית סטרוגו: "הפגנו כושר טוב יותר בשחיה ובמשחק, עשינו עבודה בהגנה והחזרנו את הגביע הביתה. המטרה עכשו דאבל".

כבשו ליקנעם: סטרוגו 3 נויה תמיר ואביגייל פליקס 2 מיה שחורי, ליאור בן דוד וענבר ברנע 1. פת: קסניה קורביצבה 3, הילה פוטוריאן 2, מרים בוגצנקו ואור וקנין 1.

הפועל יקנעם כדורמים. איגוד הכדורמים,
הפועל יקנעם חוגגת/איגוד הכדורמים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully