וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: באיירן מינכן ניצלה בדקה ה-96, דורטמונד התאוששה

שער של לבנדובסקי סידר לבווארים 1:1 דרמטי עם הרטה ברלין. אל מול יציע דרומי סגור, השוורצגלבן הביסו 0:3 את וולפסבורג. 90 דק' לאלמוג כהן ו-7 לטואטחה ב-0:2 של אינגולשטאדט על פרנקפורט

שחקן באיירן מינכן רוברט לבנדובסקי. GettyImages
איזה ווינר. לבנדובסקי/GettyImages

המחזור ה-21 בבונדסליגה יצא לדרך אמש (שישי) עם הניצחון של באייר לברקוזן 1:3 על אוגסבורג, במשחק בו הובקע השער ה-50 אלף בתולדות הליגה. הערב קיבלנו דרמה גדולה, כשבאיירן מינכן סחטה 1:1 מהרטה ברלין בדקה ה-96. בורוסיה דורטמונד התאוששה מההפסד לבנפיקה עם 0:3 וולפסבורג. איינטרכט פרנקפורט הפסידה 2:0 לאינגולשטאדט בדרבי הישראלים (אלמוג כהן 90 דקות, טאלב טואטחה עלה כמחליף בדקה ה-83), ורדר ברמן גברה על מיינץ 0:2.

שחקן באיירן מינכן אריאן רובן. GettyImages
הבווארים ניצלו בעור שיניהם. רובן/GettyImages

הרטה ברלין - באיירן מינכן 1:1

איזו דרמה. במשך 95 דקות נראה היה שאנחנו בדרך להפתעה גדולה - דווקא אחרי החמישייה האדירה של הבווארים מול ארסנל בליגת האלופות, אך בסופו של דבר, הרגל המסיימת של רוברט לבנדובסקי היתה שם בדיוק ברגע הנכון. הפולני ניצל ערבובייה, ושש דקות בתוך תוספת הזמן קבע את תוצאת המשחק וסידר לקבוצתו נקודה. המארחת עלתה ליתרון בדקה ה-21, כשמארווין פלאקנהארדט העביר כדור רוחב לעבר ודאד איבישביץ', שהמשיך מקרוב פנימה את ה-0:1. זה לא הספיק, ובסיום, לשחקני הרטה לא נותר אלא לבוא בטענות לשופט, שהוסיף חמש דקות ובכל זאת אפשר לבאיירן לשחק, למעשה, עד הדקה ה-97.

אוגסבורג - באייר לברקוזן 3:1

אחרי שקטעה את הרצף בן שני ההפסדים במחזור הקודם עם ה-0:3 הגדול על איינטרכט פרנקפורט, רשמה האורחת ניצחון שני ברציפות רגע לפני שהיא פוגשת את אתלטיקו מדריד בשמינית גמר ליגת האלופות. קארים בלארבי כבש את הראשון, שהיה לשער ה-50 אלף בבונדסליגה, כבר בדקה ה-23, לאחר התקפה יפהפייה, שהסתיימה במסירה של קאי הברץ ובן ה-17 ובדחיקה של בלארבי מקרוב. צ'צ'אריטו כבש את השני בדקה ה-40 כשניצל הגנה רפויה של היריבה לפני שדומיניק קור צימק בדקה ה-60. אלא שחמש דקות לאחר מכן השלים החלוץ המקסיקני צמד כשהוסיף עוד שער מתוך הרחבה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
ודאד איבישביץ' ניקלאס סטארק שחקני הרטה ברלין חוגגים שער. AP
כמה שזה כואב. סטראק ואיבישביץ'/AP

בורוסיה דורטמונד - וולפסבורג 0:3

השוורצגלבן הצליחו להתאושש מההפסד המוזר לבנפיקה במהלך השבוע עם ניצחון ביתי מרשים, במשחק חריג מאוד בו היציע הדרומי היה סגור וללא 25 אלף הצופים שבדרך כלל ממלאים אותו במשחקי ליגה. היציע נותר סגור כזכר להתפרעות האלימה של אוהדי בורוסיה דורטמונד מול ר.ב. לייפציג. המארחת עלתה ליתרון בדקה ה-20. מרקו רויס ניסה להעביר כדור רוחב משמאל, דווקא ג'פרי ברומה ניסה להרחיק, אבל נגח לשערו וזה 0:1. BVB כבשה את השני בדקה ה-48. מתיאס גינטר הגביה מימין ללוקאש פישצ'ק והפולני נגח מקרוב פנימה את ה-0:2. בדקה ה-59 הגיע השלישי כשעוסמאן דמבלה נגח פנימה אחרי הגבהה של פישצ'ק.

המבורג - פרייבורג 2:2

המומנטום הנהדר של הדינוזאורים נעצר דווקא במשחק בו הובילו פעמיים וגם החמיצו פנדל בשלב קריטי. פרייבורג עם נקודת חוץ יקרה. ארון האנט כבש ראשון בדקה ה-15 אחרי מסירת רוחב יפה של לואיס הולטבי. פרייבורג איזנה כעבור שמונה דקות כשמקס פיליפ בעט פנימה אחרי בישול של נילס פיטרסן. HSV החזירה לעצמה את היתרון בדקה ה-57 בזכות שער של מיכאל גרגוריטש אחרי בישול יפה מאוד של גוטוקו סקאי וזה 1:2. האורחת הצליחה שוב להשוות כשוינצ'נזו גריפו היה הכובש הפעם (72). המארחת קיבלה פנדל בדקה ה-87, אבל האנט בעט בצורה רשלנית ונעצר אצל אלכסנדר שבולוב השוער האורח.

משחקים נוספים:

מיינץ - ורדר ברמן 2:0
לברמן: סרג'י גנאברי (16), תומאס דילייני (23)

איינטרכט פרנקפורט - אינגולשטאדט 2:0
לאינגולשטאדט: רומיין ברגרייה (26), פסקל גרוס (69) (אלמוג כהן השלים 90 דקות, טאלב טואטחה עלה כמחליף בדקה ה-83)

הופנהיים - דרמשטאדט 0:2
להופנהיים: אנדריי קראמריץ' (64, 92, בפנדל)

שחקני בורוסיה דורטמונד חוגגים מול היציע הריק. רויטרס
שחקני דורטמונד חוגגים עם מול היציע הריק/רויטרס
ארון האנט שחקן המבורג. GettyImages
החמיץ פנדל לקראת הסיום. האנט/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully