וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ייני: "יש לווידיגאל המון תשוקה למשחק, הוא רוצה שנהיה אנרגטיים"

16.2.2017 / 19:07

קשר מכבי תל אביב השתתף יחד עם וידאר קיארטנסון במפגש עם אוהדי הקבוצה: "אשמח בכל עמדה שישימו אותי". המאמן בראיון בפורטוגל: "רוצה לזכות באליפות בישראל". שוינפלד ייעדר בשבת

מתן חדד

שחקני מכבי תל אביב, וידאר קיארטנסון ושרן ייני, הגיעו היום (חמישי) למפגש עם אוהדים בחנות הקבוצה בראשון לציון. במהלך המפגש הושקה חולצה עם הדפס של האיסלנדי בפוזיצייה של חגיגת שער. "חברים שלי נתנו לי את הרעיון לחגוג ככה", סיפר, "כשאתה מבקיע האדרנלין משתולל אז לפעמים קשה לחשוב. אני חושב שהחולצה ממש נחמדה".

קיארטנסון אף התייחס למאמנו החדש, ליטו וידיגאל: "הוא עשה דברים נהדרים בפורטוגל. הקבוצה שלו הצליחה ואני מקווה שזה יקרה גם כאן. אנחנו בכושר טוב לאחרונה וצריכים להמשיך ככה ואפילו להשתפר".

"וידיגאל לא הספיק לאמן אותנו הרבה אבל רואים שיש לו המון תשוקה למשחק", אמר ייני, "הוא רוצה שנהיה אנרגטיים, שננצח ונלך על כל הקופה. אנחנו תמיד מתקשים מול קרית שמונה, ויהיה קשה מאוד. זו קבוצה שיוצאת טוב מאוד למתפרצות, יש לה התקפה טובה ומהירה ונצטרך להגיע מוכנים. אני אשמח בכל עמדה שישימו אותי, אני רק רוצה לשחק כמה שיותר ולעזור לקבוצה".

כמעט שבוע מאז שהפתיע את כולם וחתם במכבי תל אביב, ליטו וידיגאל העניק היום ראיון לתקשורת בפורטוגל וסיפר על הימים הראשונים בישראל. "יש הבדל משמעותי בין מכבי תל אביב לארוקה. כאן, אני מאמן את הקבוצה הגדולה ביותר במדינה. אוהדי הקבוצה הם תמיד הקהל הדומיננטי יותר, גם במשחקי חוץ".

עוד בנושא:

גנרל חורף: הפועל באר שבע מחכה לחזרה של טוני וואקמה
מכבי חיפה: עומר דמארי סובל מקרע במפשעה וייעדר בשבת

מאמן מכבי תל אביב ליטו וידיגאל עם עוזרו פרופסור נקה/יוסי ציפקיס

"כשאימנתי בפורטוגל", הסביר מאמן הצהובים הטרי: "המטרה שלי הייתה לזכות בתואר המקומי, אבל עכשיו שאנחנו בישראל - אז אני רוצה לזכות בתואר עם מכבי תל אביב. אני מאושר להיות חלק ממועדון גדול ששואף קדימה".

בנוגע למוניטין שדבק בו בפורטוגל בתור מאמן שמתקשה להחזיק זמן ארוך במועדון אחד טען וידיגאל: "הייתי ונשארתי איש של ערכים. גם שעזבתי את ארוקה, עזבתי אותה בצורה מכבדת. את בלנשש לא רציתי לעזוב, אבל הנשיא דחק אותי בצורה מכוערת מחוץ למועדון. סטיגמות הן דבר לא נעים, אני חושב שמה שאומרים עליי רחוק מהמציאות".

הבכורה של האנגולי תהיה בשבת מול עירוני קרית שמונה, 20:30 (ספורט 1), בתקווה לקזז זמנית את הפער מהפועל באר שבע לשתי נקודות. ארון שוינפלד פצוע והוא ייעדר מהסגל לקראת שבת, אייל גולסה בספק וישוב להתאמן אחרי מחלה, בדיוק כמו יוסי בניון, ששב מפציעה. אבי ריקן עשוי לפתוח כאשר שרן ייני יעבור לקישור.

(עדכון ראשון: 15:49)

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ייני וקיארטנסון במפגש האוהדים/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully