וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראש טוק: בושאר עמדה בציפיות, שער מדהים מברזיל

הטניסאית שיתפה את העולם בדייט שנאלצה לצאת אליו בעקבות החגיגה המוקדמת מדי בסופרבול, קשר פלומיננזה כבש מחצי מגרש, פנדל חצוף באיראן, ריצ'רד ג'פרסון בהשפלה יצירתית לרוקי של קליבלנד. וגם: דאנק מהדהד והאיום הגדול על מונדיאל 2018

צילום מסך

בווידאו: הפנדל הכי טוב שראינו בכל ענפי הספורט

פנדל חצוף באיראן

זוכרים את הפנדל של מסי וסוארס בברצלונה? קבלו את הביצוע של קבוצת פרספוליס האיראנית, במשחק נגד ספהאן.

אוהדי סנט אטיין כבשו את העיר מנצ'סטר לפני המפגש עם יונייטד

האיום המרכזי על גביע העולם ב-2018

תחקיר מטעם ה-BBC האנגלי חושף כי ארגוני אוהדים ברוסיה מתכננים לקיים 'פסטיבל האלימות' במונדיאל 2018, שיתקיים ברוסיה. בזמן שראשי פיפ"א מתכוננים לאליפות העולם הראשונה מאז סיום דרכו של ספ בלאטר, עולה כי במדינה המארחת יתקשו לשמור על הסדר במהלך הגביע העולמי. מה שמעורר פחד גדול אצל האוהדים האנגלים, הוא המפגש עם ארגנוני האוהדים הרוסים במהלך יורו 2016. לאלו שבמקרה שכחו, שתי הנבחרות נפגשו במארסיי הקיץ ומה שבעיקר זכור הוא קרבות האוהדים הקשים שהטילו אימה על העיר.

על פי התחקיר, מי שעומד מאחורי 'פסטיבל האלימות' הם קבוצה של 200 חוליגנים. סגן יושב ראש הפרלמנט הרוסי, איגור לבדב, הגיב לתחקיר מטעם האנגלית בגיחוך: "איך 200 רוסים יכולים להטיל אימה על אלפי אנגלים שיגיעו לגביע העולמי ב-2018?". לעומתו, קרייג ליונס, שנכח במארסיי בקיץ האחרון חשף פרטים נוספים מקרבות האוהדים: "הייתי עד לסצנות ששייכות לסרטי מלחמה. הרוסים הסתובבו ברחובות וחיפשו את מי להרוג, הם לא חשבו על שום דבר מלבד אלימות". בינתיים, אחד האנשים שעומדים מאחורי 'פסטיבל האלימות', הצהיר: "מי שיגיע לרוסיה ב-2018 עם חרב, ימצא את עצמו מת עם אותה החרב. זו עצה חינם עבור כל האוהדים והתיירים שיגיעו לקראת הגביע העולמי".

שער מדהים מברזיל

כשדייויד בקהאם כבש מחצי מגרש מול ווימבלדון, גוסטבו סקראפה היה בן שנתיים. היום, במשחק של פלומיננזה מול גלובו בגביע הברזילאי, הוא שחזר את הביצוע של כוכב מנצ'סטר יונייטד לשעבר. קבוצתו, בתגובה, מיהרה לצייץ אל פיפ"א בדרישה שהביצוע היפהפה ייכלל במאבק על תואר שער השנה בעולם. מה דעתכם?

רכז בוסטון אייזאה תומאס עם פורוורד קליבלנד קווין לאב. שניהם אגב, היו בני 16 בזמן צילום התמונה

נקמתו של השור בשם כל בעלי החיים

לוחם השוורים הצרפתי סבסטיאן קסטלה עורר זעם רב לפני כחודשיים כשנשאל לגבי האכזריות של ענף מלחמת השוורים והשיב: "כמו לכל בעלי החיים, לשוורים אין חובות, ולכן גם אין להם זכויות". אמש הוא ספג לא מעט זעם גם מהשור עליו ניסה לרכב. זה נגמר בחילוץ של חבריו שהותיר אותו עם פגיעות קלות בלבד, אבל עם לא מעט תרועות לשור מצד הצופים.

נהירת השופטים?

רק בשנה האחרונה היינו עדים לנהירת הכוכבים לעבר הכסף הגדול בליגה הסינית, אך היום אפילו באנגליה התקשו לעכל את הבשורה. מארק קלטנברג, אחד השופטים הבכירים בממלכה, הודיע על סיום דרכו בפרמיירליג. האנגלי בן ה-41 עזב את הממלכה והצטרף להתאחדות הכדורגל הסעודית. בהנהלת הליגה האנגלית קיבלו בתדהמה את המהלך של קלטנברג, שרק בקיץ האחרון ניסה להשתחרר מחוזהו ושוכנע להישאר. אחד העיתונאים המקורבים לשופט סיפר: "הוא היה מאוכזב מהיחס, ההחלטות המאכזבות של הנהלת הליגה לגביו וההצעה הכספית קרצה לו".

תגרת ענק במהלך משחק בליגות הנמוכות בארגנטינה, כולל פציעה של שחקן שניסה לתקוף אוהד

ג'יני בושאר מקיימת את ההבטחה

פחות משבועיים אחרי שנאלצה להסכים לצאת לדייט עם בחור זר בגלל הימור כושל על תוצאת הסופרבול, ג'יני בושאר עמדה במילתה. כזכור, כשאטלנטה הובילה 3:28 הטניסאית הקנדית צייצה "ידעתי שהפאלקונס ינצחו", וכשאחד מעוקביה שאל אותה אם היא תצא איתו במקרה שניו אינגלנד תנצח בסופו של דבר, היא הסכימה, ואז התרחש הקאמבק הגדול של טום בריידי וחבריו.

בושאר לא שכחה את ההתערבות הקטנה והפומבית שלה, ואתמול, בדיוק ביום שבו התפרסמו תמונות לוהטות שלה במגזין בגדי הים של Sports Illustrated, השניים יצאו לדייט המובטח, שהתרחש במשחק NBA של ברוקלין נגד מילווקי, ובושאר הקפידה לתעד את המתרחש, כולל ההצהרה של בן זוגה להערב שמדובר ב-"דייט הכי טוב בחייו".

ג'יני בושאר. טוויטר, צילום מסך
ג'יני בושאר/צילום מסך, טוויטר
ג'יני בושאר והדייט שלה. AP
ג'יני בושאר והדייט שלה/AP
ג'יני בושאר והדייט שלה. AP
ג'יני בושאר והדייט שלה/AP
ג'יני בושאר והדייט שלה. AP
ג'יני בושאר והדייט שלה/AP

מכות בכדורסל תיכונים (אחרי שעה ו-43 דקות בתוך הקליפ)

האומפה לומפה הגבוה בעולם

ב-NBA אוהבים להשפיל רוקיז, וריצ'רד ג'פרסון בהחלט נהנה מההשפלה שאירגן לקיי פלדר, הרוקי של הקאבס

כשאתה עוד צעיר ויכול לקפוץ מעל היריב שלך בדרך לדאנק

כשאתה מנסה לנסח כותרת לניצחון של תיכון הוקר ושוכח לוודא שלא יצא לך משהו גס מדי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully