וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחמישי: מי יזכה להניף את גביע המדינה בכדורמים?

15.2.2017 / 19:44

קרית טבעון ("יהיה משחק יפה") וגוש זבולון ("טבעון פייבוריטית אבל הכל פתוח") ייפגשו בגמר הגברים (17:45, ערוץ 5), הפועל פתח תקוה והפועל יקנעם ייפגשו בגמר הנשים

גמר גביע המדינה ה-58 בכדורמים הגברים יעמוד מחר (חמישי) בשיאו של פסטיבל גדול בבריכה האולימפית שבמכון ווינגייט. הפועל קרית טבעון, עם שני זרים ורקע של 15 זכיות, מול הפועל גוש זבולון בסגל ישראלי ואמנם רק 3 זכיות, אבל כולן בעשור הנוכחי. דרבי צפוני בין שכנות עם המון מסורת של כדורמים, שסיימו בתיקו רב שערים בליגה העונה, 15-15, יכריע את גורל התואר הראשון של 2017 לאחר הדאבל של אס"א תל אביב בעונה שעברה (17.45, ערוץ 5).

טבעון תתייצב עם המאמן היווני, מיכליס ליזרידיס, לשעבר מאמן פאנאתינאיקוס, ועם שני הזרים, ניקולא גוגיץ מסרביה וקיריל רוסטמוב מאוזבקיסטן. ליזרידיס, שמאמן גם את הקדטים של ישראל: "יהיה משחק יפה לקהל, אבל לנו זה הולך להיות קשה. נצטרך להיות מרוכזים בתכנית המשחק שלנו כדי שלא לאבד את המשחק". ערן עמור, מאמן זבולון, שאיבדה את היתרון במשחק הליגה בו טבעון כפתה תיקו: "אנחנו קבוצה צעירה ורעבה לתארים. על הנייר טבעון פייבוריטית, אבל בגביע זה משחק אחד בו הכל פתוח".

בגמר הנשים ייפגשו הפועל פתח תקוה, דאבליסטית 2016, והפועל יקנעם, שהיתה דאבליסטית שנתיים ברציפות לפני פתח תקוה. גם לנשות הפועל פתח תקוה יש מאמן זר, אדריאן יורקה הרומני, שיודע כי המטרה היא לשמור על הגביע: "על הנייר אנחנו הכי טובים אבל מכאן ועד המשחק עצמו זה סיפור ארוך. סבלנו לאחרונה משורת פציעות, אבל כעת השחקניות מוכנות למשימה. המפתח הוא בטקטיקה שלנו". את יקנעם מאמנת הקפטנית שונית סטרוגו, הנעזרת גם בבן זוגה הסרבי, מילוש ברדיץ, לשעבר בכוכב האדום בלגרד ונבחרת סרביה. אמנם הסגל כחול-לבן, אבל יקנעם ניצחה את פתח תקוה בשלושת משחקי הליגה העונה. סטרוגו: "הגביע צריך לחזור ליקנעם. כרגע, העונה, אנחנו טובות יותר, ורק צריך להגיע טוב מבחינה מנטלית אל המשחק. מגיע לבנות שלנו, הן עובדות קשה".

  • עוד באותו נושא:
  • כדורמים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully