וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדיקה שנייה קבעה: אדם אריאל יוכל לחזור תוך שלושה שבועות לפעילות

15.2.2017 / 16:53

גארד-פורוורד (22, 1.92) מכבי אשדוד/באר טוביה לא סובל מקרע ברצועה הצידית כפי שנקבע בתחילה אלא ממתיחה בלבד, ויוכל לחזור בכפוף לטיפולי פיזיותרפיה. כתוצאה מכך, בקבוצה לא יצרפו ישראלי על חשבונו

one

בשורות מעודדות למכבי אשדוד/באר טוביה והקפטן אדם אריאל. בבדיקה שנייה שערך הגארד-פורוורד היום (רביעי) בירושלים התגלה כי למרות האבחנה כי סובל מקרע ברצועה הצידית, מדובר במתיחה בלבד, והוא יוכל לחזור לפעילות בעוד כשלושה שבועות בכפוף לטיפולי פיזיותרפיה שיעבור במהלך התקופה הזאת. אריאל נפצע במהלך משחק חצי גמר גביע המדינה ביום שני נגד מכבי תל אביב, בשעה שהתנגש בגל מקל במהלך הרבע השני וספג על כך עבירה בלתי ספורטיבית. יום לאחר המשחק עבר בדיקת MRI שקבעה כי סובל מקרע ברצועה הצידית, פציעה שהייתה משביתה אותו עד לסיום העונה, אך היום בבדיקה נוספת אותן חששות הוסרו.

אריאל (22, 1.92) הגיע העונה למכבי אשדוד בהשאלה מהפועל ירושלים אחרי חצי עונת השאלה בהפועל חולון. על אף העובדה שהוא לא הפגין יציבות, בכמה משחקים הראה השחקן הצעיר את הפוטנציאל הרב הטמון בו כשצלף 18 נקודות והוריד 7 ריבאונדים בניצחון הביתי על הפועל ירושלים, קלע 18 נקודות בניצחון החוץ על מכבי קרית גת ובסך הכל רשם 7.1 נקודות ו-2.2 ריבאונדים בממוצע.

באשדוד, שנמצאת במקום ה-11 בטבלה, מרחק שני משחקים וחצי בלבד מירידה לליגה הלאומית, קיבלו את הבשורות על חזרתו המוקדמת של אריאל בשמחה רבה שכן אם היה גומר את העונה היו זקוקים בקבוצה לצרף שחקן ישראלי, דבר קשה מאוד בשוק השחקנים הבעייתי. בקבוצה מקווים כי אריאל יהיה כשיר לפתיחת משחקי הסיבוב השלישי באמצע חודש מרץ.

אדם אריאל מכבי אשדוד פצוע. יוסי ציפקיס
חדשות טובות. אריאל/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully