וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מג'יק נגד ג'ורדן, אחד על אחד: המשחק הכי גדול שלא שוחק

בארה"ב חושפים ששני הכוכבים הגדולים של ה-NBA אמורים היו להיפגש להתערבות היסטורית במפגש שמועבר בפיי-פר וויו: אז למה זה נפל? וגם: חזרה לחולצה המיתולוגית של ג'ורדן, ולמשחק "יד שמאל" של לארי בירד

שחקן העבר של לוס אנג'לס לייקרס, מג'יק ג'ונסון, מול שחקן העבר של שיקגו בולס, מייקל ג'ורדן. Eric Risberg, AP
ג'ורדן הבין: זה לא יעזור לי לתדמית. המשחק שלא קרה/AP, Eric Risberg

מי היה שחקן גדול יותר: מג'יק ג'ונסון או מייקל ג'ורדן? בארה"ב מדווחים ששני השחקנים הכי בולטים ב-NBA בשנות ה-80 וה-90 כמעט ונפגשו למשחק של אחד על אחד היסטורי בקיץ 1990 במסגרת התערבות ביניהם.

היה זה בימים שהקריירה של ג'ורדן הייתה בעלייה, לקראת השיאים ההיסטוריים, וג'ונסון היה אחרי עשור דומיננטי שבו הלייקרס והשואו טיים ריגשו את חובבי הכדורסל. "בליצ'ר ריפורט" חשף אתמול שהשניים לא רק שקלו לקיים משחק של אחד על אחד - אלא אף שקלו לקיים אותו ב"סיזרס פאלאס" בלאס וגאס, ולשדר אותו ב"פי פר וויו". המנצח (וקשה שלא לחשוב בהקשר על ד"ר איוויל מ"אוסטין פאוורס") אמור היה לקבל מיליון דולר.

ג'ונתן אברהמס מ"בליצ'ר ריפורט" כתב בכתבתו ש"ג'ורדן נגד ג'ונסון היה הטוב ביותר של המיטב שיש ל-NBA להציע, ומספר כלי תקשורת כבר דיווחו על ההתערבות ביניהם כעסקה סגורה. שני השחקנים קיבלו את ההצעה והתעניינו בה מאוד, וג'ורדן אף רצה לקיים את המשחק מיד עם סיום סוף שבוע האולסטאר".

על פי העדכון, אחת הסיבות לכך שההתערבות לא יצאה לפועל היא הסירוב של הקומישינר דיוויד סטרן, שלא רצה שהליגה תקושר להימורים. כמו כן, ג'ורדן אז היסס אם לקבל את ההצעה מכיוון שחשש שהיא תפגע בתדמית שלו, מאחר שעד אז לא זכה באליפות ונחשב לשחקן שוליסט. סוכנו מאז דייויד פולק הסביר: "אנשים זוכרים שג'ורדן אמר אז - 'אם אנצח, אז אנשים יגידו 'ברור, למה ציפיתם? הרי זה מה שמייקל, שחקן של אחד על אחד'. ואם אפסיד, אז לא יהיה לי את זה, וגם לא יהיו לי טבעות, אז מה הטעם?'".

seperator

* בארה"ב ציינו אתמול 27 שנה ליום שבו נגנבה החולצה למייקל ג'ורדן, וכוכב שיקגו נאלץ לשחק עם החולצה מספר 12 ולא עם 23. היה זה ב-14 בפברואר 1990, ולנטיינ'ס דיי, נגד אורלנדו, וכזכור, הליגה הוציאה את החולצה הזאת למכירה, כי אי אפשר שלא לנסות להרוויח, גם מגניבה. ג'ורדן קלע במשחק הזה 49 נקודות. החולצה המקורית מעולם לא נמצאה.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

* אתמול לפני 31 שנים היה גם המשחק המפורסם, שבו לכאורה לארי בירד החליט לשחק ביד שמאל. כוכב הסלטיקס כיכב מול הבלייזרס עם 47 נקודות, 14 ריבאונדים ו-11 אסיסטים, ו-10 מתוך 21 סלי השדה שלו נעשו ביד שמאל ה"חלשה" שלו. "אני שומר את יד ימין למשחק מול הלייקרס", אמר בסיום הניצחון 119:120 בפורטלנד. יומיים אחרי זה בוסטון ניצחה בלוס אנג'לס את הלייקרס 99:105, כשבירד מסיים עם 22 נקודות ו-18 ריבאונדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully