וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דורטמונד: טוכל הסביר שהחליף את אובמיאנג בגלל "שפת הגוף שלו"

דורטמונד הפסידה 1:0 לבנפיקה, מאמנה תומאס טוכל ספג ביקורת על החלפת אובמיאנג והסביר את המהלך. מאמן בנפיקה מודה ש"דורטמונד הייתה טובה יותר", טוכל אופטימי לקראת הגומלין

פייר אמריק אובמיאנג שחקן בורוסיה דורטמונד. GettyImages
לא היום שלו. אובמיאנג/GettyImages

מאמן בורוסיה דורטמונד טומאס טוכל טוען שההחלטה שלו להחליף את כוכב הקבוצה פייר אמריק אובימיאנג הייתה בגלל שפת הגוף שלו במהלך ההפסד של הקבוצה הגרמנית 1:0 לבנפיקה ליסבון. אובמיאנג עבר ערב חלש, שבמהלכו החמיץ שתי הזדמנויות נהדרות ואף החטיא פנדל.

"אובמיאנג עדיין לא כשיר לחלוטין אחרי אליפות אפריקה", אמר המאמן, "שפת הגוף שלו לא רמזה שהוא ישתפר אחרי שהחמיץ את הפנדל. אני לא חושב שהייתה לו בעיה עם החילוף".

אוטמאר היצפלד, שזכה בעבר עם בורוסיה דורטמונד בליגת האלופות, ביקר את טוכל על החילוף של אובמיאנג ואמר: "אני תמיד השארתי את החלוץ המוביל שלי על הדשא, אפילו כשהם היו מחמיצים מצבים נוחים או לא כובשים פנדל. עם הרמה שלהם, הם תמיד היו מסוגלים לייצר משהו, אפילו בדקה ה-95. לא הייתי מוציא את אובמיאנג כל כך מוקדם".

טוכל בטוח שקבוצתו תוכל להשלים מהפך בגומלין בגרמניה: "שיחקנו מדהים. בבעיטה היחידה שלהם לשער במחצית השנייה הם כבשו. הייתה לי הרגשה שלא היינו מספיק עירניים אחרי החזרה מהמחצית ושילמנו על זה. Shit happens. שיחקנו כל כך טוב היום. שיחקנו בצורה נהדרת ואני רוצה להחמיא לשחקנים שלי על ההופעה. אני מאוכזב, אבל גאה מאוד בהופעה שלי. לא היינו יכולים לעשות יותר ממה שעשינו. רק לכבוש מכל המצבים שהגענו אליהם".

קוסטאס מיטרוגלו שחקן בנפיקה. רויטרס
גניבה. מיטרוגלו חוגג/רויטרס

* קוסטאס מיטרוגלו כבש 13 שערים ב-13 המשחקים האחרונים של בנפיקה בכל המסגרות.

* בורוסיה דורטמונד סיימה מחצית מאופסת באירופה לראשונה מזה 21 משחקים.

* מרסל שמלצר רשם את ההופעה ה-303 שלו במדי דורטמונד, ובכך השתווה לכריסיאן וורמס.

קשר דורטמונד יוליאן וייגל אמר אחרי ההפסד של קבוצתו: "המשחק הזה היה צריך להיות שלנו, שלטנו בו לחלוטין. יכולנו והיינו צריכים לנצח בו 0:2 או 1:3. שיחקנו טוב מאוד. הפסד 1:0 זו לא העמדה הכי טובה לקראת הגומלין, אבל אנחנו נשחק בבית וזה אפשרי. כואב לנו הלילה. הייתי משוכנע לחלוטין שאחד המצבים שלנו ייכנס הלילה, זה לחלוטין הגיע לנו. אני ממש לא יודע מה לומר, זה מעצבן מאוד".

ויקטור לינדלוף מבנפיקה: "היה מאמץ קבוצתי נהדר שלנו הערב. היה משחק קשה מאוד. דורטמונד קבוצה טובה מאוד אבל הרגשנו טוב. ניצחון כזה טוב לביטחון שלנו, במשחק הבא נרצה להחזיק קצת יותר בכדור".

רוי ויטוריה, מאמן בנפיקה, הודה ש"כשאתה משחק מול קבוצות כאלה, אתה חייב לדעת לסבול, עד הקצה, ובסופו של דבר כבשנו ממצב שעבדנו קשה עבורו. זה היה ניצחון חשוב, השחקנים עבדו בלי הפסקה, והתוצאה טובה כי העיקר מבחינתנו היה לא לספוג. לדבר על צדק זה טריקי מבחינתנו, אני מודה שדורטמונד יריבה חזקה ושהם היו טובים יותר".

עוד באותו נושא

ליגת האלופות: בנפיקה ניצחה 0:1 את בורוסיה דורטמונד

לכתבה המלאה

בסיום המשחק: בנפיקה עם מחווה מרגשת ללואיסאו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully