וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: תמוז עדיין בספק גדול לבית"ר ירושלים, ידין צפוי לשחק

החלוץ עושה מאמצים גדולים כדי לשחק בשני, הקפטן הפצוע אמור להיות כשיר. גם ורטה, שפרק את הכתף, בספק. הקבוצה הוציאה מיני-מנויים לששת משחקי הבית שנותרו עד לתום העונה

שחקני הפועל תל אביב, אייל משומר, טוטו תמוז. יוסי ציפקיס
עושה מאמצים גדולים. תמוז/יוסי ציפקיס

בהפועל תל אביב מתכוננים למשחק מול בית"ר ירושלים, שיכול להקפיץ את הקבוצה מעל הקו האדום. בעקבות זאת, ביטלו במועדון את מחנה האימונים שתוכנן בקיסריה ודחו אותו למועד אחר. בהפועל תל אביב טענו כי הם רוצים להתרכז במשחק החשוב.

החלוץ טוטו תמוז עושה מאמצים גדולים להיות כשיר למשחק ביום שני. כרגע הוא עדיין בספק גדול, אך לקראת סוף השבוע יתברר מה מצבו. גם הקפטן אביחי מנסה להתאושש לקראת המשחק. במקרה של ידין, הוא צפוי להיות כשיר. סימן השאלה הנוסף הוא לגבי עופר ורטה שפרק את כתפו ביום ראשון. בכל מקרה ורטה לא צפוי לפתוח אחרי שני הבישולים של אייל משומר ביום ראשון.

מלבד זאת, הפועל תל אביב פתחה מכירת מיני-מנויים לששת משחקי הבית שנותרו לקבוצה עד תום העונה. בית"ר ירושלים (20.2), הפועל רעננה (25.2), בני יהודה (4.3) ועוד שלושה משחקי פלייאוף.

הקפטן אביחי ידין: "מדובר ביוזמה מבורכת של הנהלת המועדון שמבינה את העוצמה של הקהל ואת רמת ההשפעה שלו על השחקנים. חשוב שנמלא את המושבה במשחק הקרוב מול בית"ר וגם במשחקים הבאים. המשימה עוד לא נגמרה, חייבים להיות מאוחדים למען המטרה של כולנו".

עוד בנושא

"משומר הוא כמו דני אלבס באימונים. מגיע לו אחרי בית הקברות בחיפה"
אייל משומר: "אמרו עלי הרבה דברים אבל בתוך תוכי תמיד ידעתי מה אני שווה"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully