וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: סרג' איבקה עובר לטורונטו תמורת טרנס רוס ובחירת דראפט

אדריאן ווז'נורובסקי מפרסם כי הפורוורד של אורלנדו יחזק את הראפטורס, שהעבירו בתמורה את רוס ובחירת סיבוב ראשון ב-2017. קליבלנד הודיעה: קווין לאב עבר ארתרוסקופיה וייעדר כ-6 שבועות. ההרחקה של אוקלי מהגארדן בוטלה

שחקן אורלנדו מג'יק סרג' איבקה. AP
יחזק את טורונטו. איבקה/AP

טרייד מעניין מאוד מתבשל ב-NBA: על פי הכתב המוערך אדריאן ווז'נורובסקי, אורלנדו הסכימה להעביר את סרג' איבקה לטורונטו בתמורה לטרנס רוס ובחירת סיבוב ראשון בדראפט של 2017.

איבקה, שעבר הקיץ לאורלנדו אחרי כמה שנים טובות באוקלהומה סיטי, רושם העונה ממוצעים יפים של 15.1 נקודות ו-6.8 ריבאונדים למשחק והוא יעבה את הקו הקדמי של הראפטורס שכולל גם את יונאס וולנצ'יונאס ויחד עם קייל לאורי ודמאר דרוזן לקנדים יש קבוצה חזקה מאוד שתתיימר לתת פייט לקליבלנד במזרח.

רוס עובר למג'יק אחרי שרשם ממוצעים של 10.4 נקודות ו-2.6 ריבאונדים ב-22.4 דקות בממוצע שקיבל במדי טורונטו. אורלנדו חששה בשבועות האחרונים שאיבקה עשוי לעזוב כשחקן חופשי בקיץ ובלי הבטחה שהוא יישאר, המג'יק שקלה הצעות ממספר קבוצות, כולל מיאמי היט, לפני שהסכימה להצעה של הראפטורס, שתקווה להחתים את איבקה על חוזה ארוך טווח בקיץ הקרוב.

קווין לאב קליבלנד קאבלירס מול ג'סטין המילטון ברוקלין נטס. AP
בחוץ לתקופה ארוכה. קווין לאב/AP

ובינתיים, חדשות רעות מאוד לאלופה קליבלנד, שהתבשרה היום כי תצטרך להסתדר ללא קווין לאב בשישה שבועות הקרובים. לאב עבר ניתוח ארתרוסקופיה הבוקר בברכו השמאלית בניו יורק וייאלץ לעבור תקופת שיקום ארוכה. לאב יחמיץ כמובן את משחקי האולסטאר בניו אורלינס ויחסר לאלופה במשחקים הקרובים.

הפורוורד בן ה-28, שרושם ממוצעים של 20 נקודות ו-11.1 ריבאונדים העונה, חש כאבים במהלך ה-109:125 על דנבר ביום שבת. טיירון לו אמר כבר שצ'אנינג פריי יהיה זה שיפתח במקומו במשחק הלילה מול מינסוטה ויחליף בתקופה הקרובה את הפורוורד, שסבל מפציעה ממושכת גם בעונה שעברה.

* על פי ESPN, ניו יורק ניקס החליטה להסיר את ההרחקה שהטילה על צ'ארלס אוקלי, שהורחק בעקבות התקרית במדיסון סקוור גארדן בשבוע שעבר. "העניין הוא לא להיות בגארדן", אמר אוקלי. "זה קשור לאוהדים. אני רוצה שההנהלה תתנצל בפני האהודים. אני פגוע, כואב לי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully