וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ועדת האיתור המליצה על אבי בלו לתפקיד מנכ"ל המנהלת

לאחר תהליך מקיף ויסודי נבחר בלו, בן 59, שכיהן כסגן ראש החטיבה הבנקאית ומנהל האגף המסחרי של בנק דיסקונט: "רואה בתפקיד אתגר מקצועי מרתק". המינוי דרוש אישור של דירקטוריון החברה ולבסוף אישור ועדה בראשות שופט בדימוס

אורן חסון מנכ"ל מנהלת ליגת העל. ברני ארדוב
מצא מנכ"ל חדש. אורן חסון/ברני ארדוב

ועדת האיתור של המנהלת המליצה היום (שלישי) על אבי בלו לתפקיד מנכ"ל הארגון. בלו, 59, שכיהן בתפקידו האחרון כסגן ראש החטיבה הבנקאית ומנהל האגף המסחרי של בנק דיסקונט, יחליף בתפקיד את יורם באומן כאשר אורן חסון ישמש כעת רק כיו"ר המנהלת. יש לציין כי המינוי דרוש אישור של דירקטוריון החברה ולבסוף אישור ועדה בראשות שופט בדימוס.

אבי בלו אמר: "אני מבקש להודות לוועדת האיתור בפרט ולחברי המנהלת בכלל על האמון וההחלטה על בחירתי לתפקיד מנכ"ל המנהלת. אני רואה בתפקיד אתגר מקצועי מרתק. אני שמח להתחיל פרק חדש בחיי שיוכל לשלב בין הניסיון העשיר שצברתי בעולם העסקים לבין האהבה הגדולה שלי לכדורגל. אני מוכן ודרוך לקראת האתגרים הגדולים הניצבים בפני המנהלת".

יו"ר המנהלת, אורן חסון: "אני מבקש לברך את אבי על בחירתו לתפקיד ולאחל לו הצלחה גדולה כמנכ"ל הנבחר. אין ספק שניסיונו העצום של אבי בהובלת תהליכים פיננסים וניהול משברים יאפשרו לו להמשיך את צמיחתו של ענף הכדורגל הישראלי ובפריחה שחווה בשנים האחרונות".

  • עוד באותו נושא:
  • אורן חסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully