וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנצ'סטר סיטי: גבריאל ז'סוס עשוי להיעדר עד סוף העונה

חדשות רעות לגווארדיולה: הברזילאי בן ה-19 שנפצע מול בורנמות' ונישל את אגוארו מההרכב, סובל משבר בכף הרגל וצפוי להחמיץ בין שניים לשלושה חודשים. הספיק לכבוש שלושה שערים בפרמיירליג

גבריאל ז'סוס מנצ'סטר סיטי. GettyImages
רק הגיע וכבר נפצע. ז'סוס/GettyImages

חדשות רעות למנצ'סטר סיטי: השחקן הברזילאי שהצטרף למועדון בחלון ההעברות האחרון, גבריאל ז'סוס, סובל משבר בכף רגלו ועלול להיעדר עד סיום העונה. החלוץ נפצע אמש (שני) במהלך המשחק של קבוצתו מול בורנמות', וירד מהמגרש לאחר 14 דקות בלבד. היום ז'סוס עבר סריקה בכף הרגל, והתבררו התוצאות המאכזבות.

השחקן הגיע למועדון תמורת 28 מיליון ליש"ט בינואר ופתח בצורה חלומית את הקדנציה שלו במדי הקבוצה, כשהוא תופס מיד את חולצת ההרכב בעמדת החוד ומנשל משם את כוכב הקבוצה סרחיו אגוארו. הוא הספיק לכבוש שלושה שערים ולבשל שניים ב-293 דקות, כולל שער ניצחון מול סוונסי בתוספת הזמן. רק אתמול בערב פפ גווארדיולה נשמע מודאג מאוד ואמר כי הוא "יתפלל" עבור השחקן בתקווה שהפציעה לא חמורה. כעת, אגוארו יחזור להרכב הפותח של גווארדיולה, שבעוד שבוע מצפה לו משחק קשה בשמינית גמר ליגת האלופות מול מונאקו המצוין.

"אנחנו מאחלים לגבריאל החלמה מהירה ואנחנו נמשיך לעדכן על תהליך ההחלמה שלו בימים הקרובים. הוא יעבור בדיקות נוספות בקרוב ונדע טוב יותר מה מצבו". כך הודיעה מנצ'סטר סיטי באתר הרשמי שלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully