וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רביעי בליגת העל: גלבוע/גליל יוצאת להרצליה

14.2.2017 / 15:11

במשחק מוקדם מהמחזור ה-19 תצא הקבוצה של אריאל בית הלחמי, שחולמת על עונה חלומית וכניסה לפלייאוף, לשרון ותתארח אצל הרצליה, שרוצה לבסס את מעמדה במקום השלישי בטבלה (19:30)

one

בעוד שבוע ההכרעות בגביע המדינה עומד לפני השיא שלו, המחזור ה-19 בליגת העל ייצא כבר מחר (רביעי) לדרך עם משחק מוקדם בו תארח בני הרצליה את הפועל גלבוע/גליל (19:30, שופטים: עומר אסתרון, אייל פוהרילס וברק ליברמן). המשחק הוקדם בארבעה ימים בשל העובדה שהרצליה תשחק בשבוע הבא את משחק ההשלמה שלה מהמחזור ה-17 ביום שלישי נגד מכבי תל אביב. בסיבוב הראשון ניצחה הרצליה בגן נר 82:83 בזכות הצגת שיא של סטיבן דניס שהמטיר 31 נקודות. ב-54 מפגשים בין הקבוצות עד היום ניצחה גלבוע ב-29, כשב-24 משחקים שאירחה הרצליה, ניצחה הקבוצה הביתית ב-14.

מאמן גלבוע/גליל אריאל בית הלחמי. נועם מושקוביץ
מרחק סביר. אריאל בית הלחמי/נועם מושקוביץ

למרות התחושה כי המומנטום הנהדר שאחז בבני הרצליה בתחילת העונה דעך, הקבוצה של מיקי גורקה עדיין אוחזת במקום השלישי, ותעלה לשם בתום משחק ההשלמה שלה ביום שלישי הקרוב, כשהיא מנצחת בשלושה מתוך ארבעת משחקיה האחרונים בליגה. הרצליה יצאה לפגרת הגביע הקצרה עם ניצחון דרמטי על מכבי קרית גת 79:80, כשהסנטר הסנגלי אמאדי אנג'איי ערך הופעת בכורה מחודשת. במועדון יודעים שהיכולת מהמשחק הזה, או ממשחק האימון נגד הפועל תל אביב בו הובסו ב-23 הפרש, לא תספיק גם נגד גלבוע/גליל, ורוצים מאוד לשמור על מבצר היובל, בו הפסידו רק פעם אחת מפתיחת העונה, להפועל חולון בתום הסיבוב הראשון.

הפועל גלבוע/גליל מדורגת כעת במקום העשירי, מרחק סביר של שני משחקים בלבד מהמקום שמוביל לעונה לרבע גמר הפלייאוף, וארבעה משחקים ממקום שמוביל לליגה הלאומית. בקבוצה היו מרוצים מהנחישות שהפגינו השחקנים במחזור האחרון, אז ניצחו את הפועל תל אביב, אך התקרית המכוערת שנחשפה בוואלה! ספורט במהלכה התקוטט סנטר הקבוצה אריק גריפין עם שלושה משחקני הפועל תל אביב במועדון בעיר הוציאה מעט מהשמחה שאפיינה את התקופה האחרונה בגן נר. גריפין עצמו ננזף והוזהר שלא להתקרב לברים באזור המרכז, לפני שיעמוד לוועדת משמעת. בגלבוע רוצים לחזור ולנצח בחוץ, דבר שלא עשו בסיבוב השני, ולעשות צעד משמעותי לקראת כניסה מפתיעה מאוד לפלייאוף.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully