וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רביעי בליגת האלופות: באיירן תארח את ארסנל, ריאל את נאפולי

חגיגת שמינית הגמר תמשך עם שני מפגשי ענק: התותחנים יתארחו אצל אלופת גרמניה שתגיע ללא ריברי ובואטנג (ספורט 5, 21:45), הבלאנקוס יארחו את התכולים שלא הפסידו 18 משחקים (ערוץ 2, 21:45)

one

משחקי שמינית גמר ליגת האלופות יימשכו מחר (רביעי) עם שני משחקים גדולים וארבע מועדוני פאר. באיירן מינכן תארח את ארסנל למפגש נוסף בין הקבוצות בליגת האלופות, ובמקביל ריאל מדריד תארח את נאפולי.

שחקני באיירן מינכן חוגגים שער. GettyImages
התאוששו בליגה אחרי פתיחת עונה בינונית. שחקני באיירן/GettyImages

באיירן מינכן - ארסנל (ספורט 5, 21:45)

שוב שניים מהמועדונים המפוארים באירופה נפגשים בליגת האלופות, כאשר זו תהיה הפעם הרביעית בחמש העונות האחרונות. במשחק האחרון ביניהן, בנובמבר 2015, הגרמנים התפוצצו על הקבוצה של ונגר עם 1:5 בשלב הבתים. דווקא העונה התותחנים סיימו במקום הראשון בבית וקיוו לקבל הגרלה נוחה יותר, אך לצערם הם שוב יפגשו את אלופת גרמניה. יש לציין שארסנל לא נמצאת בכושר מזהיר, אחרי שניצחה אמנם את האל 0:2 במחזור הליגה האחרון, אך לפני כן ספגה שני הפסדים רצופים. ונגר יהנה משירותיו של גרניט ג'אקה שיחזור אחרי השעייה בליגה, כשגם נאצ'ו מונריאל צפוי לפתוח. ראמזי וקאסורלה הפצועים לא בסגל. מנגד, באיירן נראית מצוין בליגה והיא כבר פתחה פער של שבע נקודות על לייפציג שבמקום השני בבונדסליגה. ג'רום בואטנג ימשיך להיעדר בגלל פציעה כמו פרנק ריברי, צ'אבי אלונסו יהיה כשיר.

רוברט לבנדובסקי אמר לקראת המשחק: "הניצחון על אינגולשטאדט היה חשוב, עכשיו אנחנו מרוכזים בליגת האלופות. זה אתגר גדול עבורנו ואני מקווה שנספק הופעה טובה. ארסנל היא קבוצה חזקה וגם הם יודעים מה המשמעות של המשחקים ההאלה. אם נשחק את המשחק שלנו, כנראה שלא יהיו להם יותר מדי הזדמנויות".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
כריסטיאנו רונאלדו שחקן ריאל מדריד חוגג. רויטרס
הדאיג את אנשי ריאל, אך יהיה כשיר. כריסטיאנו רונאלדו/רויטרס

ריאל מדריד - נאפולי (ערוץ 2, 21:45)

הבלאנקוס התאוששו מההדחה בגביע עם שני ניצחונות ליגה, ומחר הם ימשיכו במסע לתואר אירופי שלישי בארבע שנים. מבחינת סגל הקבוצה זינאדין זידאן יכול להיות מרוצה כשכמעט כל השחקנים יהיו כשירים, מלבד גארת' בייל שעדיין לא החלים מהפציעה בקרסול. כריסטיאנו רונאלדו שגרם לקצת דאגות בימים האחרונים, חזר לאימונים מלאים והוא כשיר באופן מלא. מנגד, האורחת שנמצאת בכושר מצוין תגיע בסגל כמעט מלא, כולל ארקדיוש מיליק, אך ללא לורנצו טונלי הפצוע. התכולים לא הפסידו ב-18 המשחקים האחרונים בכל המסגרות, ולפני שני מחזורים כבשו שביעייה לרשת של בולוניה. דריס מרטנס המשיך בכושר הנהדר שלו העונה עם שלושער באותו משחק, כשמארק האמשיק הוסיף שלושער משלו.

זינאדין זידאן התייחס ליריבה ואמר: "אני אמוד שמח שליגת האלופות חזרה, כולם במועדון מאוד מתרגשים. אני נמצא במועדון הגדול בעולם ואני עדיים מתפתח כמאמן. חשוב מאוד שנשמור על שער נקי, אני רוצה שנגיע מרוכזים למשחק. אני יודע שמאוריציו סארי עובד כמו שצריך בנאפולי, הם נמצאים בכושר מצוין". סרחיו ראמוס הוסיף: "הם בכושר מצוין ואנחנו יודעים שמצפה לנו משחק קשה. תמיד קשה בליגת האלופות, הקבוצות יודעות איך להסתגל ולשחק במשחק המעבר. עלינו להזהר מאוד לא להפקיר את ההגנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully