וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורסל נשים: מכבי אשדוד ניצחה 70:77 את א.ס רמת השרון

האלופה רשמה ניצחון חשוב, טיפני הייז בלטה עם 21 נקודות. בנות הרצליה הביסו 58:83 את הפועל פתח תקוה. הפועל זכרון/מעגן ניצחה את הפועל חולון, בפתיחת המשחק נערך טקס לזכרו של אורן לינדר ז"ל

שחקניות הפועל זכרון מעגן. עודד קרני, מערכת וואלה! NEWS
שחקניות הפועל זכרון/מעגן בפתיחת המשחק/מערכת וואלה! NEWS, עודד קרני

המחזור ה-17 בליגת העל לנשים התקיים הערב (שני) כאשר כל משחקי המחזור נפתחו בדקת דומייה לזכרו של אורן לינדר זכרונו לברכה, יושב הראש של הפועל זכרון/מעגן שנהרג ביום שישי האחרון. במשחקים עצמם, הפועל זכרון/מעגן הפתיעה את אליצור חולון, מכבי אשדוד ניצחה בביתה את רמת השרון, בנות הרצליה הביסו את הפועל פתח תקווה ומכבי רעננה גברה על הפועל ראשון לציון.

seperator

מכבי אשדוד – א.ס רמת השרון 70:77

האורחת נראתה מבולבלת בפתיחה, לא הצליחה לעמוד בקצב של המארחת ואפשרה לה לפתוח פער של 21 נקודות בסיום הרבע הראשון. לקראת המחצית השחקניות של טלי נוי השתפרו וצימקו את הפער ל-12 בלבד. המגמה נמשכה ובסיום הרבע השלישי ההפרש עמד על שתי נקודות בלבד. עם זאת, המוליכה שמרה על היתרון עד הסיום בזכות טיפני הייז, שהצטיינה עם 21 נקודות. גם אריקה ווילר בלטה עם 17 נקודות.

מכבי רעננה – הפועל ראשון לציון 60:68

הקבוצה מהשרון השיגה ניצחון ביתי חשוב ויוקרתי על ראשון לציון, שהותיר לה סיכוי לסיים את העונה הסידרה בפלייאוף העליון. אשלי האוטס הצטיינה במדי המנצחת עם 25 נקודות. רעננה כעת תלויה רק בעצמה, ובשבוע הבא תפגוש את הפועל זכרון/מעגן ואם תנצח תעלה לפלייאוף העליון.

אליצור חולון – הפועל זכרון/מעגן 86:61

בתחילתו של המשחק נערך טקס לזכרו של אורן לינדר, יושב ראש זכרון/מעגן שנהרג ביום שישי האחרון. שחקניות הקבוצה עלו עם חולצות עם כיתוב לזכרו. במהלך המשחק עצמו הקבוצה הצליחה להתעלות ולהביס את חולון במשחק חד צדדי. אצל המנצחת בלטו שלוש הזרות של הקבוצה - אלכס הרדן עם 25 נקודות, בריטני מילר עם 21 וקימברלי דומינגז עם 18. ההפסד מסבך את חולון שתהיה חייבת לנצח במחזור הבא בחוץ על מנת להימנע מירידה לפלייאוף התחתון.

בנות הרצליה – הפועל פתח תקווה 58:83

בנות הרצליה שלטו לכל אורך המשחק והפגינו משחק איכותי. קלי פאריס הצטיינה עם 23 נקודות, כשגם אימני בואייט היתה טובה עם 18. ליעד סואץ קרני הוסיפה 17. פתח תקווה שחזרה להפסיד, איבדה כמעט לחלוטין את הסיכוי להגיע לפלייאוף העליון.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
אריקה ווילר מכבי אשדוד. עודד קרני, מערכת וואלה! NEWS
הצטיינה. אריקה ווילר/מערכת וואלה! NEWS, עודד קרני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully