וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תשעה חודשים אחרי האליפות: אריק שיבק פוטר ממכבי ראשון לציון

26.2.2017 / 11:16

תשעה חודשים אחרי שהצעיד את ראשון לציון לאליפות הראשונה בתולדותיה, המאמן סיים את תפקידו: "היכולת החלשה מחייבת שינוי וריענון". עוזרו שמוליק ברנר המועמד המוביל להחליפו, גם גודס בתמונה

אריק שיבק מאמן מכבי ראשון לציון. לירון מולדובן
שילם את המחיר. שיבק/לירון מולדובן

מכבי ראשון לציון החליטה לפטר הבוקר (ראשון)) את מאמן הקבוצה, אריק שיבק, אשר הוביל אותה לזכייה באליפות ראשונה בתולדות המועדון בעונה שעברה, זאת בשל רצף הכישלונות במשחקים האחרונים. ההפסד האחרון של הכתומים היה להפועל ירושלים, והוא זה שחרץ את גורלו. גיא גודס, שאימן את הקבוצה בעבר בהצלחה מרובה, ועוזרו שמוליק ברנר, מועמדים להחליפו, כשברנר זוכה לעדיפות בשלב זה.

המחשבה לפטר את שיבק עלתה אחרי הפסד הליגה לגלבוע/גליל, אך בראשון לציון רצו לתת למאמן לסיים את הקמפיין האירופי, בו עמד במשימה לעלות שלב. עם זאת, אחרי ההפסד ללודוויגסבורג הגרמנית בבית, גמלה בלב רוב חברי ההנהלה לפטר את שיבק, ואחרי המחצית הראשונה נגד ירושלים אמש הוחלט לבצע את המהלך.

מאמן מכבי ראשון לציון אריק שיבק לצד עוזרו שמוליק ברנר. לירון מולדובן
היורש? שמוליק ברנר עם שיבק/לירון מולדובן

שיבק נפרד מהכתומים כשהם מדורגים במקום השישי בליגת העל עם מאזן של 10 ניצחונות ו-10 הפסדים. בשבועות האחרונים ראשון לציון קיוותה כי שיבק יצליח להוציא את הקבוצה מהתקופה הרעה ולפרקים היה נראה שהוא אכן עושה זאת, כשניצח שניים מארבעת משחקי הליגה של בחודש פברואר. יחד עם זאת, ההפסד להפועל ירושלים וההדחה בשבוע שעבר מליגת האלופות אחרי הפסד 84:82 ללודוויגסבורג הגרמנית. להדחה הזו קדמה גם הדחה מהיורופקאפ.

מכבי ראשון לציון הייתה הקבוצה העשירית של שיבק בן ה-60 בישראל. לפני כן הוא אימן את הפועל אילת - הקבוצה הישראלית הראשונה שאותה אימן מאז 2003 (אימן בהולנד ובבלגיה וכן את נבחרת ישראל). שיבק אימן בעבר גם את הפועל תל אביב, מכבי רמת גן, בני הרצליה, מכבי רעננה, הפועל חולון, גליל עליון, מכבי נתניה ומכבי חיפה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully