וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בניס מאבדים סבלנות כלפי מריו באלוטלי: "הוא לא רוצה שום קשר אלינו"

זה שוב קורה לו: אחרי שפתח את העונה בצורה מרשימה, האיטלקי הודח מההרכב של ניס וכעת חבריו טוענים שהוא לא מחויב לקבוצה: "חבל שהוא נותן לעצמו ליפול, זה מאוד מאכזב"

מריו באלוטלי שחקן ניס. רויטרס
למה תמיד הוא? באלוטלי/רויטרס

ספק אם אוהדי הכדורגל בעולם מופתעים, אבל מתברר שגם בניס הצרפתית מתחילים לאבד סבלנות כלפי מריו באלוטלי. אחרי שעבר קריירה רצופת שערוריות ופרשיות מחוץ למגרשים, ואחרי שעבר שנתים קשות בליברפול ושוחרר ללא תמורה לניס, ואחרי שנדמה היה שהוא מתאושש ומצא בית חם ושוב חוזר למיטבו, כעת גם בקבוצתו הנוכחית מבינים למה הוא נמאס על כל הקבוצות שהיה בהן.

זה התחיל בכך שמאמן ניס לוסיאן פאבר הצהיר בסוף השבוע שבאלוטלי, ששותף ב-12 מתוך 20 משחקי הליגה של הקבוצה העונה, איבד את מקומו בהרכב בגלל חוסר העבודה שלו ללא כדור. "אני לא רוצה לדבר על מריו, כי כבר מתחילת העונה דיברנו על העבודה שלו בהגנה", אמר, "אנחנו יודעים את כל הדברים הטובים שמריו נתן לנו, אבל מה אני יכול לעשות? מה מאמן יכול לעשות? אני צריך להציב את ההרכב הכי טוב לשיטה שלי".

באלוטלי נעדר מהמשחק האחרון של ניס (2:2 מול ראן) בגלל "שפעת", אבל נראה שעלול לקחת זמן עד שיחזור להרכב, כי גם חברו לקבוצה ולנטין איסריק טוען שהאיטלקי לא מחויב מספיק לקבוצה. ביום שישי טען איסריק שבאלוטלי "צריך לחשוב יותר על הקבוצה ולעבוד איתנו ביחד", ואתמול חיזק את דבריו.

"אני מצטער, אני פשוט דיברתי בהגינות, אני אומר את האמת", אמר, "חבל שהוא נותן לעצמו למעוד, אתה רואה את זה באימונים כל יום. הוא פשוט שחקן מצוין, אבל אני חושב שהוא לא רוצה שום קשר אלינו. זה מאוד מאכזב. יכולנו מאוד להיעזר בו. אנחנו יודעים שהדרישות של המאמן גבוהות, הוא דורש המון מאמץ והשקעה, והוא לא יקבל שחקן שמוריד את הרגל מהדוושה כמו מריו באלוטלי".

באלוטלי פתח את הקדנציה בליל עם ארבעה שערים בשני משחקים, הוא כבש שישה שערים בחמשת משחקיו הראשונים, וכרגע עומד על תשעה ב-12 משחקים (שני מבין שחקני הקבוצה), אבל אחרי שבהתחלה רשם 42.9 אחוזי תפוקה בבעיטות לשער, בשבעת המשחקים האחרונים ירד ל-15.8 אחוזי הצלחה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully