וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים תעמוד לדין על קריאות גזעניות במשחק מול רעננה

13.2.2017 / 12:41

נגד הקבוצה עומד עונש של הפחתת שתי נקודות על תנאי על קריאות גזעניות, כעת שוב תחזור לבית הדין אחרי שאוהדיה שרו "טועמה מחבל". כמו כן תועמד לדין גם השלכת חפצים מהיציע המזרחי במשחק הגביע מול קרית שמונה

צילום: מגד גוזני, עריכה: יוסי ציפקיס

תובע ההתאחדות, עו"ד ניר רשף, החליט להעמיד את בית"ר ירושלים לדין משמעתי בגין קריאות גזעניות במשחק הליגה מול הפועל רעננה. הדיון יתקיים ביום רביעי הקרוב, 15 בפברואר, בשעה 17:00. על פי דו"ח השיפוט, האוהדים צעקו "סלים טועמה מחבל", וחזרו על זה מספר פעמים.
כזכור, נגד הקבוצה עומד עונש על תנאי של הפחתת שתי נקודות במקרה של קריאות גזעניות.

כמו כן, הוחלט להעמיד את בית"ר לדין בגין התנהגות בלתי הולמת של קהל אוהדים במהלך משחק הגביע מול קרית שמונה. בדו"ח השיפוט נכתב ש"עוזר השופט, שרץ בסמוך ליציע המזרחי שאוכלס על ידי אוהדי בית"ר, דיווח ש'בדקה ה-56 נזרקו כוס פלסטיק עם משקה ושקית גרעינים'".

עוד בנושא

בית"ר ירושלים הביסה 0:4 את הפועל רעננה
שרון מימר: "לא יצא לי לאמן קבוצה עם קהל כזה, נהנה מכל רגע"
קונט "גניבה", סאבו פתאום מחובר: בית"ר מבינה מה הוביל לשינוי

אוהדי בית"ר ירושלים. מגד גוזני
אקטיביים. אוהדי בית"ר/מגד גוזני

* הדיון בעניינה של הפועל באר שבע (התפרעות אוהדים על אבוקה ורימון עשן ביציע) בעקבות המשחק מול מכבי תל אביב, נדחה בשבוע שעבר ויתקיים ביום רביעי הקרוב ב-17:00.

* תובע ההתאחדות החליט להעמיד את מכבי נתניה לדין משמעתי בגין התנהגות בלתי הולמת של אוהדים במשחק מול מכבי הרצליה (השלכת ניירות טואלט וכוסות פלסטיק למגרש). הדיון יתקיים ביום רביעי, בשעה 17:00.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully