וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קונט "גניבה", סאבו פתאום מחובר: בית"ר מבינה מה הוביל לשינוי

12.2.2017 / 8:22

בבית"ר ירושלים מרוצים מההשתלבות של הצרפתי ("כמו שזה נראה עכשיו, טביב יממש עליו את האופציה") ושבעי רצון גם מסימני ההתאקלמות של הסלובקי. וגם: איינבינדר הפגוע עדיין ממתין להצעה?

צילום: מגד גוזני, עריכה: יוסי ציפקיס

1. השאגה של שכטר כמשל

איתי שכטר נראה הכי שמח מבין כולם אחרי ה-0:4 של בית"ר ירושלים אמש (שבת) על הפועל רעננה. שאגת השמחה שלו בחדר ההלבשה ביטאה את התחושה של כולם, שמרגישים שסוף סוף יש קבוצה שיכולה לעשות משהו העונה. החלפת המאמן, ההצטרפות של קונט, העברת קלטינס לקישור ועוד שלל נסיבות שהתחברו הביאו את בית"ר ירושלים לקראת השליש האחרון של העונה ביכולת הטובה ביותר שלה לאחרונה. יחד עם זאת, שחקנים בכירים הזהירו בסיום, ואמרו: "האפקט הזה של החלפת מאמן וכמה שינויים מקצועיים נתן דחיפה אדירה, אבל גם יכול להשתנות מהר מאוד. אסור לנו להוריד רגל מהגז ברמת הקצב, כי אם נמשיך לשחק באותו קצב יקרו דברים טובים, זה בטוח".

עוד בנושא:

ניצחון ליגה ראשון למימר: בית"ר ירושלים הביסה 0:4 את הפועל רעננה
מימר מתמוגג: "לא יצא לי לאמן קבוצה עם קהל כזה, נהנה מכל רגע"

איתי שכטר בית"ר ירושלים מול עאיד חבשי הפועל רעננה. ברני ארדוב
מרגישים טוב. שכטר/ברני ארדוב

2. קונט מתברר כ"גניבה"

שרון מימר ממשיך להביא אנרגיות טובות ומוד התקפי לבית"ר. יחד עם זאת, הוא ושחקנים בכירים הביעו חשש במחצית שהקבוצה חשופה מדי ויותר מדי מהמרת על התקפה. בחצי השני בית"ר היתה יותר אחראית ורעננה כמעט לא הגיעה למצבים. רבים בקבוצה מסכימים שלאנטואן קונט יש חלק גדול בשינוי. השחקן החדש מחפה הגנתית על עוז ראלי והייסטר בעלי האוריינטציה ההתקפי ומפנה את קלטינס לקישור. בבית"ר עדיין מופתעים מאוד מכך שקונט לא שיחק קרוב לחודשיים טרם הגעתו, אך נכנס ישירות לעניינים בשני משחקים תוך חמישה ימים. "קונט זה גניבה, כל מה שקרה לו בצרפת הביא אותו לכאן וכמו שזה נראה עכשיו הוא בכיוון שטביב יממש את האופציה וירכוש אותו בסיום העונה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

3. אריק סאבו, פעם "עוף מוזר", כבר חושב על הישארות

בשני המשחקים תחת שרון מימר אריק סאבו הגיע סוף סוף לבית"ר ירושלים. קשר נבחרת סלובקיה קיבל הרבה מאוד קרדיט בחודשים האחרונים, אך במרבית המשחקים לא נתן תפוקה. סאבו בחור שקט ומופנם שהתקשה להתאקלם בבית"ר אותו בחודשים הראשונים. אם אחרי שנחת בישראל הצהיר ש"אם יכריחו אותי לחתום אשחק בלי חשק", כעת הוא כבר מתחיל ליהנות ומדבר על הישארות בעונה הבאה.

הנה סיפור אחד שממחיש את חוסר ההתאקלמות שלו שהיה בולט מאוד עד לא מזמן: לאחרונה הוא ואשתו ישנו שני לילות בדירה של ז'והאן אודל, כי הריחו משהו שרוף מהמזגן ולא ידעו למי לפנות. בהרבה דברים קטנים סאבו לא מוצא את עצמו ולפעמים מתבייש לבקש עזרה, עוף מוזר משהו. ובכל זאת הוא לאט לאט נפתח ואפשר לראות זאת גם בשפת הגוף שלו על המגרש. כשקלטינס מאחור, סאבו ואיינבינדר מצטרפים קדימה ומשנים את כל משחק ההתקפה של הקבוצה, שהיה די אנמי עד כה. לכך מוסיפים את העובדה שחן עזרא סיים עם שער ובישול, עידן ורד עם שער ושכטר עם בישול ומקבלים קבוצה שמחה, לפחות בשני המשחקים האחרונים.

מוחמד כליבאת הפועל רעננה מול אנטואן קונט בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
האיש שעומד מאחורי השינוי קונט/ברני ארדוב

4. איינבינדר בתפקיד אצילי?

אחד הדברים שמעסיקים את בית"ר מאחורי הקלעים הוא העובדה שלדן איינבינדר אין חוזה לעונה הבאה. אבי נמני דוחה בשלב זה קבוצות שרוצות לנהל מו"מ מיידי וממתין לחזרת טביב מארה"ב, אך עדיין, הזמן של בית"ר מוגבל ואם עד תחילת הפלייאוף המגעים עם הקפטן לא יושלמו, ייתכן שזה כבר יהיה מאוחר מדי. הדברים משפיעים על איינבינדר, הוא משתדל לשים אותם בצד אך אפשר להבין היטב בין השורות כמה זה מפריע לו, אולי אפילו מעליב אותו. בשליש האחרון של העונה שעברה בית"ר קרסה בשל פרשת אצילי והעובדה שכמעט כל השחקנים היו ללא חוזים לעונה הבאה. כעת גם איינבינדר צובר מטענין וכל יום שעובר ללא הצעה לחוזה חדש לא עושה לו טוב. להביא את הקפטן באנרגיות כאלה לקראת השלב המכריע ביותר של העונה זה משהו שמאוד לא בריא למועדון, במיוחד אם הוא יחל לנהל מו"מ עם קבוצות אחרות. בבית"ר חזרו ואמרו גם אתמול כי מו"מ ייפתח עם חזרת אלי טביב ארצה, כאשר המטרה היא שאיינבינדר יישאר במועדון בשנים הבאות. האם זאת האמת? נחכה ונראה.

5. קלטינס מוכן להפועל תל אביב

דוד קלטינס סיכם לקראת המחזור הבא: "כיף להבקיע, אבל הדבר הכי חשוב זה שאנחנו מנצחים כשאנחנו משחקים טוב, לוחצים, אגרסיביים, נראים כמו שאנחנו רוצים להיראות. הפועל תל אביב? זה משחק חשוב למומנטום וגם לקהל. הם בתקופה בעייתית, אבל זה לא מעניין אותנו, זה משחק סופר חשוב עבורנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully