וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אש פרצה באוטובוס של הפועל חולון, השחקנים הגיעו לארנה במוניות

שחקני הקבוצה ואנשי הצוות המקצועי עשו את דרכם לארנה לקראת חצי הגמר מול הפועל ירושלים, כשלפתע אש החלה לבעור בחלק האחורי. הם הורדו בבטחה לרחוב, והגיעו למשחק בדרך מקורית

יוסי ציפקיס

הפועל ירושלים דרוכה לקראת משחק הגביע הערב (שני, 21:15, ספורט 5+) מול הפועל חולון. הסגולים הביסו את ירושלים פעמיים העונה בליגה, גם בבית וגם בחוץ, כך שסגנית האלופה כמובן לא מקלה ראש ביריבה. בירושלים הבהירו לשחקנים כי "כשיש תואר על השולחן צריך לנסות להשיג אותו".

חוויה לא נעימה עברה על הפועל חולון רגע לפני המשחק בחצי גמר הגביע מול הפועל ירושלים. בשעה שהקבוצה עשתה את דרכה באוטובוס אל עבר המשחק, אש החלה לבעור בחלקו האחורי של האוטובוס בדרך חברון שבעיר. השחקנים והצוות המקצועי הורדו מהאוטובוס בבטחה, והגיעו לארנה במוניות.

האדומים מנגד, מגיעים למשחק אחרי ההישג הגדול ביותר שלהם העונה, כשסיימו במקום הראשון בבית הטופ 16 ביורוקאפ והעפילו לרבע גמר המפעל עם יתרון ביתיות. כעת הם מתפנים להשיג את התואר השני שלהם העונה, גביע המדינה, שנערך באולם הביתי שלהם.

עוד בנושא

ליאור אליהו: "במשחק אחד אין עדיפות", נמצא פתרון לסוגיית רועי הובר
תפורים אחד על השני: הרומן בין דן שמיר והפועל חולון ממשיך ללבלב
מכבי תל אביב: דווין סמית' ישחק בחצי גמר הגביע, קווינסי מילר לא נרשם

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יגיעו במוניות. שחקני הפועל חולון בקור הירושלמי/מערכת וואלה!, צילום מסך

אמארה סטודמאייר אמר לקראת המשחק: "יש הרגשה טובה לקראת משחק על הגביע. השלמנו את ההכנות שלנו, עד עכשיו האימונים היו מועילים וטובים. זה יהיה קצת מוזר לראות אוהדים נוספים ולא שכל הארנה מלאה רק באוהדי הפועל.תהיה אווירה מעט שונה מהרגיל, אבל גם האוהדים שלנו יגיעו ויתמכו בנו. ננסה לשחק טוב גם בהגנה וגם בהתקפה, במטרה להשיג ניצחון ולהמשיך הלאה כדי להשיג גביע".

על ההפסדים הקודמים להפועל חולון אמר השחקן: "מדובר במשחק מאוד חשוב, בטח אחרי שהפסדנו להם פעמיים, הם עשו עבודה מצוינת מולנו העונה ונצטרך להיות אינטנסיביים ומרוכזים מולם. קאליף ווייאט חסר אבל חולון קבוצה דומיננטית ומסוכנת וכך אנחנו מתכונים אליה".

בנושא אחר, באי משחקי חצי הגמר וגמר הגביע בארנה יהנו מחלוקת שוברי הנחה בגובה עשרה אחוזים לרכישת כרטיסים למשחקי יורובאסקט 2017 שייערכו בישראל הקיץ.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully