וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלאודיו ראניירי: "אצטרך לשנות משהו, בלתי אפשרי להמשיך ככה"

מאמן לסטר ביקר את שחקניו אחרי ההפסד 2:0 לסוונסי, שקירב את האלופה לקו האדום: "אולי נתתי להם יותר מדי הזדמנויות. נצטרך למצוא פיתרון מאוד, מאוד מהר". דרינקווטר: "כולנו מאחוריו"

רויטרס

המשבר של לסטר סיטי החריף אמש (ראשון), כשהאלופה רשמה הפסד ליגה חמישי ברציפות - הפעם 2:0 לסוונסי, ובכל חמש הליגות הבכירות באירופה, היא היחידה שעדיין לא כבשה שער ב-2017. המרחק מהקו האדום עומד כעת על נקודה בלבד, והאפשרות שהאלופה תרד ליגה נראית ריאלית מתמיד.

לקלאודיו ראניירי מתחילה להיגמר הסבלנות, ובסיום המשחק הוא יצא נגד השחקנים שהביאו לו הצלחות רבות כל כך אשתקד: "זה קשה, אחרי שהשגת משהו מיוחד אתה רוצה לתת להם הזדמנות, שתי הזדמנויות, שלוש הזדמנויות. אולי עכשיו זה כבר יותר מדי. אצטרך לשנות את זה, כי ככה בלתי אפשרי להמשיך. בכל פעם שאני מדבר עם השחקנים אנחנו בטוחים שאפשר לשנות את המצב, אבל נצטרך למצוא את הפיתרון מאוד, מאוד מהר. יש לנו משחק בגביע ובליגת האלופות, אבל הראש בליגה".

המנג'ר האיטלקי הוסיף: "קיוויתי שנתחיל את העונה מחדש, אבל הכל קרה אותו דבר. העונה הזאת לא תיאמן. יש לנו שתי בעיות - אנחנו סופגים ולא מבקיעים. חייבים לדבר כדי למצוא את הפתרונות, אי אפשר להמשיך ככה. המכונה לא שבורה אבל כשאתה לא משחק במקסימום שלך, זה קרב קשה".

עוד בנושא:

אנגליה: צ'לסי מעדה ב-1:1 מול ברנלי, לסטר סיטי במשבר עמוק
אנטוניו קונטה: "מאוכזבים מהנקודה, הליגה עדיין לא גמורה"

שחקני לסטר סיטי דמראי גריי, איסלם סלימאני. רויטרס
הפנים אומרות הכל. גריי וסלימאני/רויטרס

כשנשאל האם הוא האיש הנכון להוציא את העגלה מהבוץ, השיב ראניירי: "כן, אני האיש הנכון לתפקיד הזה. אני לא חושב שהשחקנים איבדו אמונה. הם רוצים להשתפר".

דני דרינקווטר נשאל שאלה דומה, ואמר: "כמובן שכולנו מאחורי המאמן. אנחנו תומכים בו והוא תומכים בנו, העבודה היא שלנו, על המגרש. זה מתסכל, קשה להסביר את זה במילים ואנחנו צריכים לצאת מזה. אם נמשיך להילחם, אני מקווה שהמצב ישתנה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully