וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פדרציה: צ'כיה בחצי הגמר, פטקוביץ' "מושפלת" בעקבות ההמנון הנאצי

פלישקובה וסטירצובה עשו את העבודה בדרך ל-2:3 על ספרד בדרך למפגש עם ארה"ב בחצי הגמר. גם שוויץ ובלארוס יהיו שם. ההמנון הנאצי הושמע בטעות לפני המפגש של ארה"ב וגרמניה, יו"ר האיגוד הגרמני: "מזעזע"

טניסאית צ'כית ברבורה סטריצובה. רויטרס
הבטיחה את העלייה. סטריצובה/רויטרס

משחקי הבית העליון בגביע הפדרציה נמשכו היום (ראשון) ומי שהבטיחו את עלייתן לחצי הגמר הן צ'כיה שגברה על ספרד ושוויץ שגברה על צרפת. בשלב הבא הצ'כיות יפגשו את המנצחת בין ארצות הברית וגרמניה. השוויצריות יפגשו את בלארוס, שניצחה 1:4 את הולנד.

seperator

צ'כיה - ספרד (2:3)

אחרי משחקי היום הראשון שהסתיים ב-1:1, בו גרבינייה מוגרוסה (7 בעולם) ניצחה את ברבורה סטריצובה (17) וקרולינה פלישקובה (3) את לארה ארואברנה (70) , הצ'כיות שזכו בתואר חמש פעמים בשש השנים האחרונות התעלו ושייטו לשלב הבא. פלישקובה המשיכה בכושר הטוב עם 2:6, 2:6 קליל על מוגורוסה, וסטריצובה השלימה את המשימה עם 4:6, 4:6 על לארה ארואברנה. במפגש הזוגות, שהיה לפרוטוקול בלבד, ניצחו מריה חוזה מרטינה סאנצ'ס ושרה סוריבס טורמו 3:6, 6:4, 7:10 את לוסי ספארובה וקטרינה סיניאקובה.

בלארוס - הולנד (1:4)

הבלארוסיות הצליחו להסתדר ללא הכוכבת הגדולה ויקטוריה אזרנקה, כאשר אלכסנדרה ססנוביץ' בת ה-22 (128) הובילה אותן ל-1:4 בסיכום הכללי. לאחר שניצחה ביום הראשון את מיכאלה קרייצ'ק, היום ססנוביץ' הרשימה עם 3:6, 4:6 על קיקי ברטנס (24). לאחר מכן ארינה סבאלנקה (142) ניצחה 6:7 (5), 4:6 את קרייצ'ק והבטיחה את העלייה. הבלארוסיות ניצחו גם במשחק הזוגות שהיה חסר חשיבות.

שוויץ - צרפת (1:4)

משחקי היום הראשון הסתיימו ב-1:1 לאחר שטימאה באשצ'ינסקי (16) ניצחה את אליזה קורנה (43), וקיקי מלאדנוביץ' (31) את בלינדה בנצ'יץ' (81). במשחק הראשון של היום, באשצ'ינסקי התקשתה אך בתום מותחן גברה על מלאדנוביץ' 6:7 (4), 6:4, 5:7. לאחר מכן השלימה בנצ'יץ' את העבודה עם 3:6, 4:6 על פולין פרמנטייה. גם במשחק הזוגות היו הידיים השוויצריות על העליונה.

ארה"ב - גרמניה (0:3)

אליסון ריסק (40) הובילה את האמריקאיות ליתרון אחרי שניצחה אנדראה פטקוביץ' (51) ביום הראשון. ההתמודדות המומנטום האמריקאי נמשך עם 3:6, 1:3 של קוקו ונדוויי על יוליה גרגס (שפרשה), ו-6:3, 4:6, 0:6 של אותה ונדוויי על פטקוביץ', שסגרה עניין.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
אנדראה פטקוביץ' טניסאית גרמנייה. AP
רגע לא נעים. פטקוביץ'/AP

ההמנון הנאצי הושמע, זעם באיגוד הגרמני

איגוד הטניס הגרמני הגיב בזעם אחרי שאיגוד הטניס של ארה"ב השמיע בטעות את המנון גרמניה הנאצית במהלך המפגש. הגרסה של ההמנון הגרמני שהושמעה נפתחת במילים "Deutschland, Deutschland uber alles", שהייתה חלק מהתעמולה הנאצית, והורדה אחרי מלחמת העולם השנייה.

אנדראה פטקוביץ', שחקנית הנבחרת הגרמנית, אמרה ש"זו בורות, בחיים לא הרגשתי כל כך מושפלת, בטח שלא בטניס", וציינה שהיא שקלה לא לעלות למשחק מול אליסון ריסק. אחר כך היא אמרה שהדברים שלה היו ברגע של סערה, אך עדיין ציינה ש"אנחנו היינו המומים ולא ידענו איך להגיב". מאמנת גרמניה ברברה ריטר אמרה ש"הטעות הזאת היא סקנדל אמיתי, תקרית שהיא חסרת כבוד ובלתי נסלחת".

יו"ר איגוד הטניס הגרמני אולריך קלאוס ציין שהאמריקאים התנצלו רשמית. "המארחים שלנו הודו שזה לא היה צריך לקרות", אמר, "העובדה שבשנת 2017 מושמע ההמנון הלא נכון, שמקושר לעבר האיום, היה מזעזע עבור המשלחת שלנו. איגוד הטניס של ארה"ב התנצל בצורה רשמית, בפנים ובכתב, והביעו חרטה עמוקה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully