וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: ניס חזרה מפיגור 2:0 ל-2:2 מול ראן, מארסיי הפסידה

השלישית בטבלה פתחה רע וספגה מרגלי אמלפיטנו (7) וסיו (21), אבל המחליף היווני דוניס (59) ואיסריק (81) דאגו לשוויון. פאייה חזר לנאנט והפסיד עם מארסיי 3:2, רביעייה לסנט אטיין

שחקני ניס חוגגים. רויטרס
לפחות נקודה. ולנטין איסריק והחברים בניס/רויטרס

המאבק בצמרת הליגה הצרפתית הולך ומסתמן כדו-ראשי בלבד. ניס, מי שהוליכה את הטבלה לאורך מרבית שלבי חצי העונה הראשונה, ביצעה הערב (ראשון) קאמבק בחוץ מול ראן, אבל הוא הספיק רק ל-2:2 ונקודה שהותירה אותה מרחק חמש נקודות מהפסגה. סנט אטיין הביסה 0:4 את לוריין, מארסיי הפסידה 3:2 בנאנט.

ראן - ניס 2:2

השלישית בטבלה הצליחה לחזור מפיגור של שני שערים ולגרד נקודה במשחק חוץ קשה. ראן אמנם לא ניצחה בשמונת משחקי הליגה הקודמים שלה, אבל הפעם פתחה בסערה. מורגן אמלפיטנו הקפיץ באלגנטיות את הראשון בדקה השביעית וחגג שער בכורה במדי המארחת, שעלתה ל-0:2 מהיר עם ריבאונד של ג'ובאני סיו בדקה ה-21. אלא שניס לא ויתרה, למרות היעדרותו של מריו באלוטלי הפצוע. המחליף היווני אנסטסיוס דוניס הצליח לצמק עם שער בכורה משלו בדקה ה-53 והמבשל ולנטין איסריק היה חתום על השוויון בדקה ה-81, אחרי קיפאון בהגנת ראן. ניס מרוחקת כעת חמש נקודות ממונאקו הראשונה ושתיים מפריס סן ז'רמן השנייה.

נאנט - מארסיי 2:3

מופע הגנתי מביך של מארסיי, שרשמה הפסד חוץ שלישי רצוף ואפשרה לקבוצה של סרג'יו קונססאו לקפוץ מהמקום ה-17 ל-12. הבלם דייגו קרלוס כבש מקרוב כבר בדקה ה-12, ושמונה דקות לאחר מכן היה זה החלוץ הפולני מריוש סטפינסקי שהסתובב, הקפיץ ברחבה ובעט בין שלושה שחקנים לרשת. בפטימבי גומיס צימק בדקה ה-49 אחרי כדור רוחב של המגן הימני הירוקי סקאי, אבל דקה אחר כך המגן הימני בצד השני, לאו דובואה, עשה דבר דומה ובישל לאדריאן תומאסון. מורגן סאנסון הצליח לבשל לגומיס עוד שער בדקה ה-61, אבל מארסיי השאירה את הנקודות בבוז'ואר ודימיטרי פאייה נוצח במגרש בו גדל.

סנט אטיין - לוריין 0:4

ארבעה ימים לפני הביקור באולד טראפורד, סנט אטיין רשמה את ניצחון הליגה הגבוה ביותר שלה מאז מאי 2015, כשהתעללה בנועלת הטבלה ושלחה מסר למנצ'סטר יונייטד. ז'ורז'יניו, הפורטוגלי בן ה-21 שהגיע מארוקה, בישל בדקה ה-18 לקפטן לואיק פראן וחתם את תוצאת המשחק עם שער הבכורה שלו בתוספת הזמן. ז'ורדן ורטו (20) ורומן המומה (58) כבשו בתווך וכעת סנט אטיין החמישית מפגרת רק בנקודה אחרי יריבתה המושבעת ליון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully