וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרית שמונה חוששת לפספס את הפלייאוף העליון: "זה יהיה כישלון"

לחץ בצפון: בהנהלה כועסים בעקבות ביקורת בעילום שם נגד תומר קשטן, השחקנים מודאגים ומודים ש"עם סגל כמו שלנו לא לסיים בשש הראשונות זאת מפלה אמיתית". עאבד יחזור לסגל בהקדם?

מאמן עירוני קרית שמונה תומר קשטן. סוכנות ג'יני
הקודקודים מרוצים. קשטן/סוכנות ג'יני

לחץ גדול בעירוני קרית שמונה בעקבות שרשרת ההפסדים של הקבוצה בשבועות האחרונים. בסיום ההפסד 1:0 לבני יהודה אמש (שבת) האכזבה ניכרה על פניהם של השחקנים. " שום כדור לא נכנס", אמר אחד מהם. "הכדורים פוגעים בבלמים ובקורות אבל לא נכנסים. אנחנו חייבים למצוא פתרונות". בקבוצה עוד פנטזו עד לפני שלושה שבועות על מקום שלישי וכרטיס לאירופה, אך כעת חוששים מאוד מאיבוד המקום בפלייאוף העליון. "זה יהיה כישלון אדיר אם לא נגיע לפלייאוף העליון. בעונה כזו, עם סגל כמו שלנו, לא לסיים בין שש הראשונות זאת מפלה אמיתית", אמר שחקן אחר.

בקבוצה יכולים להתעודד מהעובדה שהמגן השמאלי אורן ביטון יחזור מהשעייה במחזור הבא. בנוסף, בקרית שמונה מקווים שאחמד עאבד החולה שהיה מחוץ לסגל יוכל לחזור בהקדם. חלק מהשחקנים העבירו שוב ביקורת על המאמן תומר קשטן ועל הרוטציות הרחבות מדי לטענתם בהן הוא עושה שימוש ממשחק למשחק. מנגד, ראשי המועדון הבהירו שהם לא אוהבים את הביקורות ומרוצים עד כה מהעבודה של המאמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully