וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמיר זעם במסע"ת: "הובר לא יבריז לחיל האוויר, אבל זו חלמאות וביזיון לכולם"

12.2.2017 / 11:30

מאמן הפועל חולון ניצל את מסע"ת לקראת חצי גמר הגביע כדי להביע את תסכולו על כך שהרכז שלו נאלץ להשתתף באליפות חיל האוויר לפני המשחק. עמירם הלוי: "אנחנו לא יכולים לעשות דבר בנושא"

יוסי ציפקיס

משחקי ליגת העל בכדורסל פינו את מקומם לטובת שבוע הגביע. ביום שני ייערכו שני משחקי חצאי הגמר שיפגישו את מכבי תל אביב ומכבי אשדוד בשעה 18:45, ובמשחק השני והמסקרן יותר, יפגשו הפועל ירושלים והפועל חולון. ביום חמישי ייערך משחק הגמר. היום נערכה מסיבת עיתונאים בהשתתפות ארבעת הקפטנים והמאמנים ומי שגנב את ההצגה היה דן שמיר, מאמנה של הפועל חולון שזעם על כך שהאיגוד לא התערב ומנע מרועי הובר ללכת מחר לאליפות חיל האוויר ביחידה בה הוא משרת.

איינראס בגאצקיס מאמן מכבי תל אביב עם סימונה פיאניג'אני מאמן הפועל ירושלים. יוסי ציפקיס
ייפגשו בגמר? בגאצקיס ופיאניג'אני/יוסי ציפקיס

גיא פניני, קפטן מכבי תל אביב אמר לקראת המפגש מול אשדוד: "לא עוברים את התקופה הכי טובה שיש אבל מבחינתו זה שבוע שאפשר לצאת ממנו עם תואר ובשבילנו תואר זה הדבר הכי חשוב. כולם מבינים את המשמעות למועדון ולקהל שלנו ואני מקווה שעם הניסיון והיכולת שלנו נעשה את העבודה".

מאיר טפירו מאמנה של מכבי אשדוד: "יש לנו הרבה מה להרוויח במשחק הזה. לבוא למשחק בירושלים זה מאוד מיוחד. מקווה שנצליח לעשות את הדברים שעבדנו עליהם כל השנה".

איינראס בגאצקיס מאמן מכבי תל אביב: "אנחנו יודעים מדוע אנחנו פה, אנחנו יודעים מה הפרס וננסה לעשות כמיטב יכולתנו". המאמן התייחס לכך שהישראלים משחקים מאוד ביורוליג לעומת בליגה: "בתחילת העונה למכבי היו שלוש קבוצות. אחת לאימונים, אחת ליורוליג ואחת לליגה".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
מאמן הפועל חולון דן שמיר. יוסי ציפקיס
עצבני במסע"ת. דן שמיר/יוסי ציפקיס

יותם הלפרין, שמשווע לגביע ראשון עם ירושלים, אמר: "יש לנו חצי גמר אולי הכי קשה שיכולנו לבקש מול קבוצה שניצחה אותנו כבר פעמיים השנה. לא בטוח שזה יתרון שהמשחק הזה בבית שלנו. נעשה את כל שביכולתנו כדי לחזור ביום חמישי".

הלפרין דיבר על כך שקבוצתו נחשבת לפייבוריטית: "הפסדנו פעמיים לחולון השנה. נכון שחולון מגיעים טיפה אחרת, אבל אי אפשר להגיד שאנחנו פייבוריטים. אנחנו לא נמצאים במקום של להיות פייבוריטים. אנחנו עוד לא שם. יש לנו גם את העליות והירידות שלנו".

סימונה פיאניג'אני מאמן הפועל ירושלים התייחס לחיסור של קאליף וואייט אצל היריבה: "זו שאלה מורכבת. דן שמיר מחזיק במאזן של 0:4, אז אולי היה כדאי שהוא לא היה נמצא מחר. חולון קבוצה טובה מאוד, האווירה תהיה שונה מזו שבליגה. הקבוצה שתצליח לשלוט ברגשות טוב יותר, תשיג לעצמה יתרון במשחק".

"אלו מסוג המשחקים שבהם הכול יכול לקרות. כל אחד מרגיש סיכוי לזכות בתואר. מכבי תל אביב היא בטוח הקבוצה עם התקציב הכי גדול, אבל הרבה קבוצות אחרות זכו באליפות בשנים האחרונות מה שאומר שלכולן יש סיכוי. בשבילי אנחנו אנדרדוג".

יו"ר איגוד הכדורסל עמירם הלוי. יוסי ציפקיס
מתקפה מצידו של שמיר. עמירם הלוי/יוסי ציפקיס

דן שמיר, מאמן הפועל חולון היה עצבני אמוד במסע"ת בגלל פרשת רועי הובר: "זה מעמד מאוד חגיגי ומרגש כרגיל. אנחנו באים אחרי שבוע מאוד קשה וכואב. אחרי כמה וכמה מכות שחטפנו. בנוסף לכל הצרות, רועי הובר הרכז שלנו אמור לשחק מחר באליפות חיל האוויר ברמת דוד. אני לא בא לתקוף אף אחד אבל אני בטוח שלפחות המאמנים ומי שכאן מבין אותי. אנחנו לא מביימים שום דבר, אבל איבדנו את קאליף ואת דגן יבזורי לכמה שבועות, שלומי הרוש גם לא לגמרי כשיר ותשאלו את פיאניג'אני מה הוא היה אומר אם בר טימור לא היה יכול לשחק".

"אני לא יודע איזו הפועל חולון נראה מחר ואני מקווה שנוכל לטעום את רמת האירוע, אבל יש לנו הרבה אתגרים לטפל בהם. אני מכיר את איגוד הכדורסל מבפנים, אבל יש פה חלמאות מוחלטת. אנחנו רוצים שהשחקנים שלנו יהיו חיילים טובים. הובר לא יבריז לחיל האוויר אבל הדבר המתבקש זה שיהיה תיאום מסויים בין כולם. זה ביזיון לכולם. בעיני זו הזייה, אנחנו אלו שנשלם את המחיר אבל צריך לפתור את זה".

שמיר דיבר מצב כשירותו של שלומי הרוש הפצוע: "שלומי עבר אולטרסאונד אחרי פציעה שנגררה לו מהמשחק נגד חיפה. יש לו מצב שהוא על סף קרע בתאומים. זה קצת מסכן אותו. הוא במרתון של טיפולים ואתמול הוא התאמן קצת. הוא מאוד רוצה לשחק ואם אקבל אישור מהצוות הרפואי אז הוא ישחק וגם יפתח. אבל זה שם אותנו במקום שאנחנו לא יודעים איך הוא ייראה ואיך אנחנו ניראה".

"לגבי קאליף, אי אפשר להיכנס לנעליים שלו. אין לי ניסיון עם שילוב של שחקנים בצורה מהירה. הפועל חולון לא בחצי הגמר כל שנה ואם תהיה לנו הזדמנות אנחנו נשמח לקחת אותה".

עמירם הלוי התייחס לסוגיית רועי הובר: "לאיגודי הספורט בישראל יש הסכם ומה לעשות, הם חיילים. לרוב הצבא מתחשב בדברים האלה. במקרה הזה אנחנו לא יכולים לעשות שום דבר".

מאמן מכבי אשדוד מאיר טפירו עם מאמן מכבי תל אביב איינארס בגאצקיס. יוסי ציפקיס
הפעם בעמדת המאמן. טפירו עם בגאצקיס/יוסי ציפקיס
מאמן מכבי תל אביב איינארס בגאצקיס עם גביע המדינה. יוסי ציפקיס
משועמם או מדוכא? בגאצקיס/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully