וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יואב כץ: "זה אחד הניצחונות הגדולים בתולדות הפועל חיפה"

12.2.2017 / 8:34

הבעלים ראה את הדרבי מארצות הברית: "ניצחנו קבוצה עם חלק קדמי ברמת נבחרת, לא חושב שפעם עשינו זאת מול 30 אלף איש". על המתיחות עם גולן: "היום הוא מבין שאפשר להגיע לפלייאוף העליון"

צילום: אדריאן הרבשטיין, עריכה: שמרית גולדשטיין

בסיום משחק הדרבי, בו הביסה הפועל חיפה 0:3 את מכבי חיפה אתמול (שבת), ביקש הבעלים יואב כץ, בשיחה מארצות הברית, לשוחח עם השחקנים. "כל הכבוד, אני גאה בכם", אמר כץ בקול רועד. בהפועל חיפה סיפרו כי כץ בעצמו הופתע מהתוצאה ונראה כי זאת הפעם הראשונה שהוא באמת מרוצה ממה שהוא רואה. "פשוט מדהים מה שקרה כאן", אמרו במועדון לאחר השיחה עם הבעלים. ניסו קפילוטו, חנן ממן, דור פרץ, שלומי ארבייטמן ומהראן לאלה זכו למחמאות, אבל כמובן שבמועדון לא דילגו על אף אחד מהשחקנים. למרות המרחק הגיאוגרפי, כץ עצמו הזמין את השחקנים לארוחה במסעדה בעיר.

"אני מאוד גאה בשחקנים כי הם עשו את ההבדל. אם הייתי נותן ציונים בין 1 ל-10, אז כולם היו מקבלים לפחות 13", אמר כץ בשיחה מארצות הברית. "זה היה משחק מושלם שלנו. הצוות המקצועי תכנן אותו בשלימות. ניר קלינגר, דני גולן ומאיר בן מרגי עשו דברים מקוריים. הם ידעו בדיוק מתי להכניס את חיים מגרלשווילי והפתיעו כשבאהיה לא פתח, משום שבנינו על המהירות שלו בחלק השני. אסור לשכוח, זה משחק המגיע אחרי יומיים וחצי של מנוחה. זה ניצחון נגד קבוצה שמכילה מהקישור שלה ומעלה שחקנים ברמת נבחרת - אלירן עטר, גילי ורמוט, רועי קהת ונטע לביא. זה ניצחון על קבוצה מאוד גדולה ויותר מזה, אחד הניצחונות הגדולים בתולדות הפועל חיפה. זה היה ניצחון מול הקהל הכי גדול, 30 אלף איש. אני לא חושב שפעם ניצחנו בדרבי מול 30 אלף, ובטח שכבר 16 שנה לא ניצחנו אותם בתוצאה כזאת. אבל זה לא שווה שום דבר אם לא נתעלה גם מול הפועל באר שבע".

עוד בנושא

מולנסטיין עשוי לסיים את תפקידו השבוע, אוהדים תקפו את רכבו של מנחם
הפועל חיפה הביסה 0:3 את מכבי חיפה

שחקני הפועל חיפה חוגגים. אדריאן הרבשטיין
חגגו בהתאם. שחקני הפועל חיפה בסיום/אדריאן הרבשטיין

במהלך השבוע דיווחנו על מתיחות בין הבעלים לדני גולן, זאת על רקע ההצהרות של המאמן, לפיהם הקבוצה לא תגיע לפלייאוף העליון. כץ אינו מסתיר זאת. "אני בטוח שדני מבין היום שאנחנו מסוגלים להגיע לשם", אמר כץ. "אנחנו לא באותה דעה. הוכח שיש לנו את היכולת, עכשיו צריך גם את השאיפה. בדרבי שאפנו. השאלה היא האם נשאף גם בשבוע הבא".

לאחר השיחה עם כץ, בסיום המשחק, השחקנים חגגו לצלילי השיר של יוסי שטרית "חצי רוסיה, חצי מרוקאית", באמצעות הטלפון של חנן ממן. "הוא מספר על בחורה עצבנית, אבל שיודעת לאהוב", סיכם לנו אחד השחקנים. "זאת מראה להפועל חיפה. שבוע אחד כולם כאן מטפסים על הקירות, ושבוע אחרי מנצחים בדרבי. חשוב שזה יסתיים עם כרטיס לפלייאוף העליון".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully