וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו בפציעה של טאנו בונין, איסקו: "לא יכולתי להסתכל, זה היה מפחיד"

קשר ריאל מדריד פגע בשחקן אוסאסונה בצורה חמורה והודה: "הבנתי את חומרת הפציעה בגלל הצעקות שלו". זידאן: "ברצלונה תלחיץ עד סיום העונה, אסור לנו להירגע". נאצ'ו: "ידענו שיהיה קשה"

one

ריאל מדריד ניצחה אמש (שבת) 1:3 את אוסאסונה ועלתה בחזרה לפסגה, אותה כבשה זמנית ברצלונה מספר שעות קודם לכן. כריסטיאנו רונאלדו (24), איסקו (62) ולוקאס ואסקס (93) דאגו לבטל את השוויון הזמני של סרחיו לאון (33).

הרגע הכואב של המשחק הגיע בדקה ה-15, כשאיסקו תיקל את טאנו בונין. שחקן ההגנה של אוסאסונה ירד על אלונקה ופונה ישירות לבית החולים, כשמסביבו שחקנים משתי הקבוצות נראו המומים. קשה להאמין שהדומיניקני ישוב לשחק העונה.

מרסלו בהלם

איסקו אמר על הפציעה: "הברכיים שלנו התנגשו וכואב לי על הפציעה הזו. אני מתנצל ומקווה שהוא תיאושש כמה שיותר מהר. הבנתי את חומרת הפציעה בגלל הצעקות שלו אבל לא יכולתי להסתכל. זה היה מפחיד".

זינדין זידאן נשאל האם שחקניו היו בלחץ מהניצחון המוקדם של ברצלונה והשיב: "לא, כי זה יקרה כל פעם עד סיום העונה. אסור לנו להירגע. ציפיתי שיהיה לנו קשה ואנחנו מרוצים משלוש הנקודות. אני לא יודע אם ספגנו בשל חוסר ריכוז, הדברים הללו יכולים לקרות. במחצית השניה היינו יותר מאוזנים".

נאצ'ו, שרשם את משחקו ה-100 בריאל מדריד, סיכם: "אני שמח, מעולם לא חשבתי שאגיע לזה וכעת אני רוצה עוד 100 הופעות. אנחנו מרוצים מהניצחון כי ידענו שיהיה משחק קשה".

מנגד, סרחיו לאון, שהבקיע את שער השוויון הזמני, אמר: "היה לנו משחק טוב, אבל ביצענו טעויות ושילמנו עליהן. נתנו הכל, מההתחלה ועד הסוף. נצטרך להמשיך להילחם". על הפציעה של טאנו אמר: "היה לו מזל רע, אני מקווה שיתאושש במהירות".

נאצ'ו חוגג הופעה 100

מוראטה מיובש על הספסל, אבל שמח בשביל החברים

חגיגות הניצחון וההופעה ה-500 של סרחיו ראמוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully