וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: קווינסי מילר שוב סובל מכאבים בברכו

11.2.2017 / 23:12

בקבוצה מודאגים ממצבו של הפורוורד, שהחמיץ את האימון הראשון לקראת שבוע הגביע: "עלול להיעדר שבוע-שבועיים". עד יום א' הם יהיו חייבים להחליט אם לרשום אותו או את סמית' מול אשדוד

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

במכבי תל אביב יצאו מעודדים מהיכולת שהפגין קווינסי מילר ביום חמישי האחרון מול באסקוניה, כשקלע 11 נקודות ב-18 דקות, ובמועדון אף שוקלים למהר ולרשום אותו לליגה כדי שיוכל לשחק כבר השבוע במשחקי ההכרעה של גביע המדינה, אבל הערב (שבת) התברר שהחגיגות היו מוקדמות מדי.

מילר שב להתלונן על כאבים בברכו ולא השתתף באימון הערב, שפתח את ההכנות לחצי גמר הגביע ביום שני מול מכבי אשדוד/באר טוביה. ביום ראשון הוא ייבדק אצל רופא כדי לתהות על חומרת הפגיעה, כשעד לשעה 16:00 מחויבים הצהובים להודיע אילו זרים יירשמו לקראת המשחק.

"זו פציעה הפכפכה, ולא ברור אם הוא יכול לשחק ביום שני, או שאפילו לא יישחק שבוע שבועיים. נהיה מחר חכמים יותר", הסביר גורם במכבי. מילר חזר לשחק ב-29 בדצמבר, אחרי כחצי שנה מחוץ למגרשים, אבל כעבור שבועיים הושבת שוב לחודש – עד יום חמישי האחרון. במכבי מודאגים מהכאבים החוזרים ונשנים שתוקפים את ברכו הפגועה, שבה נפצע בתחילת הקיץ.

לאחר הבדיקה שיעבור מחר יוחלט האם לרשום את מילר או את דווין סמית' לחצי הגמר. אם וכאשר אחד מהם יצטרף לסגל בזירה המקומית, תיוותר רק עוד משבצת פנויה אחת במכסת שמונת הזרים של הקבוצה בליגה. במקביל, מכבי עדיין מחפשת סנטר זר שיוכל להצטרף אליה בשבועות הקרובים.

עוד בנושא:

איינארס בגאצקיס: "קווינסי מילר נותן לנו אנרגיות מטורפות"
גל מקל עונה למבקרים: "במועדון הזה תמיד יורדים עליך, אפילו כשמנצחים"

שחקן מכבי תל אביב קווינסי מילר. ברני ארדוב
מצבו ממשיך להדאיג. מילר/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully