וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורגן קלופ: "הופעה פנטסטית", מאוריסיו פוצ'טינו וטוטנהאם מיואשים

מנג'ר ליברפול חגג את ה-0:2 המרשים, מאמן התרנגולים יודע: "קשה להילחם על אליפות אם אתה משחק ככה". מוריניו עקץ את צ'לסי, ונגר מכחיש כי יעזוב בקיץ, בהאל זועמים על השיפוט

מאמן ליברפול יורגן קלופ. רויטרס
סוף סוף יכול לחייך. קלופ/רויטרס

ליברפול השיגה אמש (שבת) ניצחון ליגה ראשון ב-2017, כשהתאוששה עם 0:2 גדול על חשבון טוטנהאם. בעשרת המפגשים האחרונים בין הקבוצות המאזן עומד על 7 ניצחונות למייטי רדז, שלוש תוצאות תיקו ואפס ניצחונות לתרנגולים, שעלולים למצוא עצמם מרחק 12 נקודות מהפסגה בתום המחזור.

"מחר יהיה יום מושלם", אמר יורגן קלופ אחרי המשחק. "ההופעה שלנו היתה פנטסטית, האינטנסיביות היתה בלתי רגילה. גרמנו לטוטנהאם בעיות. התחלנו את המשחק טוב מאוד ומשחק המעבר שלנו היה פנטסטי. במחצית השנייה השתפרנו בהגנה ובסך הכל זו היתה הופעה טובה והשגנו ניצחון צודק. היה קשה להם לשמור עלינו בפתיחה, היו לנו 4-5 שחקנים ברחבה, כמו בתחילת העונה. יש לנו פוטנציאל לשחק אפילו טוב יותר. פירמינו - אלוהים ישמור, אני לא חושב שראיתי הופעה טובה יותר מחלוץ שלא כבש".

ג'ורדן הנדרסון נשאל מדוע הקבוצה שלו משחקת הרבה יותר טוב מול הקבוצות החזקות מאשר מול החלשות והשיב: "זה צריך להשתנות, ומהר. זו בעיה שצריך לפתור. ככה אנחנו צריכים לשחק מדי שבוע".

מאוריסיו פוצ'טינו הודה: "אם צ'לסי תגדיל את הפער ל-12 זו בעיה גדולה, לא רק עבורנו. קשה להילחם על אליפות אם אתה משחק ככה. אם אתה מראה שאתה לא מסוגל להתמודד עם הלחץ של להילחם על האליפות, יהיה קשה להילחם על האליפות. לא הצלחנו להתאים את עצמנו לקצב המשחק, והקרדיט מגיע לליברפול. יהיה קשה מאוד לכל הקבוצות לתפוס את צ'לסי, זה פער עצום. אנחנו נצטרך להתאושש ולהילחם. המחצית הראשונה שלנו היתה איומה ואסור לקבל את זה. המחצית השנייה היתה שונה, הראינו יותר אגרסיביות אבל לא יצרנו מספיק הזדמנויות".

עןד בנושא:

ליברפול, ארסנל ומנצ'סטר יונייטד ניצחו 0:2

מאמן טוטנהאם מאוריסיו פוצ'טינו. רויטרס
מרים ידיים? פוצ'טינו/רויטרס

מנצ'סטר יונייטד המשיכה את המומנטום מהניצחון על לסטר, כשגברה אמש (שבת) 0:2 על ווטפורד. גיבור הערב היה אנתוני מרסיאל, שכבש בעצמו ובישל לחואן מאטה, וכעת, אחרי משחק ליגה 16 ברציפות ללא הפסד, ז'וזה מוריניו ושחקניו נמצאים נקודה בלבד מהיריבה העירונית מנצ'סטר סיטי שבמקום הרביעי.

"היינו זקוקים לניצחון", הודה ז'וזה מוריניו, "16 משחקים ללא הפסד זה שיא מדהים והוא היה מושלם עם שתיים או שלוש תוצאות תיקו פחות. היה משחק קשה מאוד וחשוב מאוד שניצחנו בו. אנחנו לא קבוצה שמבקיעה הרבה, אז חשוב לנו לשמור על רשת נקיה. אני שמח מאוד מההופעה. 10-15 דקות לפני השער הראשון שיחקנו נפלא, השער היה חייב להגיע".

על אנתוני מרסיאל שהצטיין אמר הפורטוגלי: "אנתוני מרסיאל שאני רוצה לראות הוא זה של השבועיים האחרונים באימונים. עדיין חסר לו הרבה ביטחון, אבל הוא עושה עבודה טובה מאוד".

מוריניו לא פספס הזדמנות לעקוץ את מוליכת הטבלה והאלופה שבדרך: "צ'לסי קבוצת הגנה טובה מאוד, היא עושה הגנה עם הרבה שחקנים ובמצב הזה, קבוצה מאוד הגנתית זוכה באליפות עם התקפות מתפרצות ובעיטות חופשיות. אני לא חושב שהתואר יחמוק מהם, אבל אי אפשר לדעת בכדורגל".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
מאמן מנצ'סטר יונייטד ז'וזה מוריניו עם אנתוני מרסיאל. רויטרס
עדיין חסר לו ביטחון. מוריניו עם מרסיאל/רויטרס

ארסנל קטעה רצף של שני הפסדי ליגה עם 0:2 על האל סיטי בזכות צמד של אלכסיס סאנצ'ס. השער הראשון - במהלכו כדור ניתז אל ידו ונכנס פנימה - עורר הדים באנגליה. כשנשאל האם קבוצתו היתה ברת מזל, השיב ארסן ונגר, שצפה באירועים מהיציע: "אולי. אני מתנצל על ההחלטה הזו, אבל לא יכולתי להשפיע עליה. לא ראיתי מה קרה מהיציע".

על המשחק עצמו אמר המנג'ר: "התאוששנו מהר, היינו מפוקים. בהתחלה היינו קצת עצבניים, זה לא היה קל". ונגר אף התייחס לדבריו של איאן רייט, לפיהם השניים אכלו ארוחת ערב ביחד ושחקן העבר שמע כי המנג'ר עשוי לעזוב בקיץ: "אני מעריך את זה שכולכם רוצים שאנוח, אבל אני עדיין לא מוכן לזה".

בהאל, כמובן, זעמו על ההחלטה. "היתה נגיעת יד", אמר המגן השמאלי אנדרו אוברטסון. "כשירדנו לחדרי ההלבשה במחצית, השופט התנצל בפנינו. הוא אמר שזו היתה יד. זה קרה כל כך מהר, וצריך קצת לרחם על השופט".

ארסן ונגר מאמן ארסנל מיואש ביציע. רויטרס
זה עדיין לא הסוף. ונגר/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully