וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יחזקאל: "מסוג הניצחונות שאני אוהב", קשטן: "נמשיך לעבוד קשה"

מאמן בני יהודה אהב את רוח הלחימה של שחקניו בניצחון 0:1 על עירוני קרית שמונה: "כולם התאבדו על המגרש". המאמן המפסיד: "בשליטה מוחלטת שלנו לא הצלחנו להבקיע, עוד נחזור לנצח"

מאמן בני יהודה ניסן יחזקאל. סוכנות ג'יני
ניצחון חשוב. יחזקאל/סוכנות ג'יני

בני יהודה הצליחה להשיג הערב (שבת) את ניצחון החוץ השני שלה העונה בליגת העל, כאשר גברה על עירוני קרית שמונה בזכות שער של נריוס ולסקיס. הצפוניים רשמו הפסד רביעי ברציפות בכל המסגרות למרות שלחצו במחצית השנייה, וכמעט הצליחו לאזן בזכות שלומי אזולאי החלוץ - שבעט לקורה וגם נבלם מהקו על ידי טל כחילה. הצפוניים ספגו מכה קשה במאבק על הפלייאוף העליון, הזהובים עשו צעד חשוב לעבר הישרדות בליגה.

עוד בנושא

ליגת העל: בני יהודה גברה 0:1 על עירוני קרית שמונה בחוץ

מאמן בני יהודה ניסן חזקאל אמר בסיום: "כמאמן, זה מסוג הניצחונות שאני אוהב. אמנם לא הצלחנו לחבר שלוש מסירות במחצית השנייה, אבל מגיע לחבר'ה כל הכבוד על הלחימה. המחצית הראושנה היינו צריכים לסיים ביתרון של 0:2, במחצית השניה כולם התאבדו על המגרש כמו שאמור להיות בבני יהודה. בסוף ישפטו אותנו לפי ינואר, כי לפני שהגענו היה סגל חסר מאוד, ישפטו אותנו על החיזוק שעשינו. בינתיים הכל דופק כמו שעון, רק שימשיך ככה. מקווה שמלחמת ההישרדות תסתיים כמה שיותר מהר, אני הולך שמח הביתה. אני רוצה שנישאר בליגה, לא רוצה דפיקות לב, הקהל שלנו אדיר".

מאמן עירוני קרית שמונה תומר קשטן. סוכנות ג'יני
מאוכזב. קשטן/סוכנות ג'יני

כובש שער הניצחון ולסקיס: "אני מרגיש מאוד בנוח, כל יום יותר טוב. לא היה פשוט להשתלב אבל אני עובד קשה באימונים. עשינו מספר שינויים בקבוצה ועכשיו רואים איך זה משפיע. יש לנו הגנה טובה, אני משחק עם זובאס בנבחרת ואנחנו מנסים גם לעזור לבני יהודה".

תומר קשטן: "היינו אגרייביים וראשונים לכל כדור, הגענו ללא מעט הזדמנויות ולא ניצלנו אותן. אין לי שום טענה, למרות שזה מאכזב להפסיד בפעם הרביעית ברציפות. המחצית הראשונה שלנו הייתה לא טובה, ושוב חוסר ניצול המצבים הכריע אותנו. בשליטה מוחלטת שלנו לא הצלחנו להבקיע, וזה שם המשחק בכדורגל. נמשיך לעבוד קשה, לא נאבד את האמונה. אחנו קבוצה טובה, והראינו את זה גם בהפסדים מלבד לבית"ר ירושלים. נחזור לנצח. ללא צל של ספק אני מאמין שנהיה בפלייאוף העליון. לקהל יש זכות להיות מאוכזב אחרי רצף הפסדים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully