וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פדרציה: נבחרת ישראל הפסידה 2:1 לגאורגיה ונשרה לדרג השני

אכזבה גדולה לנבחרת: גלושקו וקרוליצקי נוצחו 4:6, 6:4, 6:3 בידי גורגודזה וקלשינקובה במשחק הזוגות המכריע, וקבעו כי ישראל תרד לבית האירופי/אפריקאי מספר 2 בפעם השלישית בלבד בהיסטוריה

יוליה גלושקו טניסאית ישראלית. קרדיט, ניר קידר איגוד הטניס, מערכת וואלה! NEWS
אכזבה עצומה. גלושקו/מערכת וואלה! NEWS, קרדיט, ניר קידר איגוד הטניס

מבוכה בפדרציה: נבחרת ישראל נשרה הלילה (בין שבת לראשון) לבית האירופי-אפריקאי מספר 2, אחרי הפסד 2:1 לגאורגיה בקרב על ההישרדות בבית הבכיר יותר. מדובר בירידה לבית מספר 2 בפעם השלישית בלבד בהיסטוריה והראשונה מאז 1999. המשמעות: מפגשים מול נבחרת בסדר הגודל של מצרים, דנמרק, ליטא וליכטנשטיין.

"היה שבוע מאוד קשה", אמרה גלושקו. "אני חושבת שבשבילי אישית זה היה הפד קאפ הכי קשה. במגרש ומחוצה לו. נתתי 120% וזה כל מה שאני יכולה לצפות מעצמי. לצערי הרב אני לא יכולה לשלוט בתוצאה. אם אפשר היה לעשות משהו אחרת? אני אישית לא הייתי יכולה. אני דווקא חושבת ששיחקתי טוב גם ביחידים גם בזוגות. בזוגות, אחרי שלושה סטים ביחידים גם היה לי יותר קשה פיזית, אחרי שבוע מטורף עם המון המון לחץ. נורא מבאס וכואב אבל זה מה שזה".

ציפי אובזילר: "עבר עלינו שבוע קשה מאד. מתוך 11 משחקים 6 משחקים הסתיימו בסט שלישי. הפסדנו בחמישה ולמעשה ניצחון אחד מתוכם היה משנה את התוצאה כולה ואת המצב שבו אנחנו נמצאות עכשיו. רוצה להודות לשחקניות שנתנו את כל כולן עד לנק' האחרונה. תודה רבה לסנדרה ווסרמן על כל העזרה, לצוות המקצועי שליווה אותנו ולאיגוד הטניס על התמיכה. בימים הקרובים נתחיל לעבוד על האתגר הבא שמחכה לנו".

seperator

יוליה גלושקו ושלי קרוליצקי - יקטרינה גורגודזה ואוקסנה קלשינקובה 4:6, 6:4, 6:3

אחרי שגלושקו איזנה את המפגש עם ניצחון ביחידים, ישראל קיוותה להמשיך את המומנטום גם במשחק הזוגות המכריע. בפועל קרה ההפך הגמור. צמד הגאורגיות (גורגודזה מדורגת 325 בעולם, קלשינקובה 846) ניצלו עד תום את כל נקודות השבירה במערכה השנייה והשלישית והמשיכו לניצחון מאכזב מאוד מבחינתה של ישראל, ששוב מוצאת את עצמה בבית מספר 2, לראשונה מאז אפריל 1999.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

יוליה גלושקו - סופיה שאפאטבה 4:6, 6:2, 2:6

הטניסאית הבכירה של ישראל רשמה ניצחון חשוב תוך שעתיים ו-13 דקות. גלושקו ביצעה שש שגיאות כפולות בהלך המשחק, אך השיגה שני אייסים במערכה המכרעת בדרך לניצחון שהשאיר את ישראל בתמונת ההתמודדות.

דניז חזניוק טניסאית ישראלית. ניר קידר, איגוד הטניס, אתר רשמי
מאבק מתיש שהסתיים בהפסד. דניז חזניוק/אתר רשמי, ניר קידר, איגוד הטניס

יקטרינה גורגודזה - דניז חזניוק 4:6, 6:4, 5:7

אחרי שעתיים ו-53 דקות, חזניוק נכנעה למדורגת 325 בעולם והעבירה את כל הלחץ ליוליה גלושקו. חזניוק הפסידה 6:4 במערכה הראשונה, אך חזרה יפה עם 4:6 בשנייה ונחלצה גם מפיגור במערכה השלישית. אלא שנדנדת השבירות נמשכה, הישראלית (249 בעולם) ניצלה רק שלוש מ-12 האפשריות שהיו לה לשבור, וגורגודזה השיגה מנגד את הרביעית שלה כדי להכריע עם 5:7.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully