וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: שלושער לקיליאן אמבפה ב-0:5 של מונאקו על מץ

ילד הפלא בן ה-18 של המוליכה כבר עם 10 שערים ו-8 בישולים ב-23 משחקים, רדאמל פלקאו הוסיף צמד ומונאקו שוב דרסה. ליון ספגה 2:1 מגנגאן והיא מתרחקת מהכרטיס לליגת האלופות

קיליאן אמבפה שחקן מונאקו חוגג. AP
ילד פלא. קיליאן אמבפה/AP

מונאקו פתחה מחדש פער של שלוש נקודות מפריס סן ז'רמן בפסגת הליגה הצרפתית לאחר שהביסה את מץ הערב (שבת) במסגרת המחזור ה-25 בליגה הצרפתית. ליון, ששואפת להשיג את הכרטיס השלישי לליגת האלופות, ממשיכה לאבד גובה והפעם הפסידה 2:1 בחוץ לגנגאן.

מונאקו - מץ 0:5

עשרה שערים ושמונה בישולים ב-23 משחקים. זה המאזן של ילד הפלא של מונאקו, קיליאן אמבפה בן ה-18, שהערב עשה עוד צעד בדרך לבמות הגדולות בעולם והפך לשחקן הכי צעיר שכובש שלושער בליגה הראשונה בצרפת מאז ז'רמי מנז ב-2005. אמבפה כבש את הראשון כבר אחרי שבע דקות, לאחר שקיבל כדור נהדר מרדאמל פלקאו, דהר לרחבה ומקרוב קבע 0:1. שלוש דקות מאוחר יותר, הקולומביאני כבש מקרוב לפני שאמבפה השלים צמד בדקה ה-20, אחרי שקיבל כדור מדהים מפאביניו. עשר דקות לאחר מכן, הגיע הרגע הגדול שלו, כשמצא את הרשת פעם נוספת והשלים שלושער חלומי. את התוצאה חתם פלקאו מקרוב. לאמבפה כבר 12 שערים בכל המסגרות ב-37 משחקים בסך הכול. לשם השוואה, תיירי הנרי עשה זאת ב-51 משחקים. עבור מונאקו היה זה הניצחון החמישי בששת משחקי הליגה האחרונים.

שחקני גנגאן חוגגים. רויטרס
הכבשה השחורה של ליון. שחקני גנגאן חוגגים/רויטרס

גנגאן - ליון 1:2

המארחת השיגה ניצחון ראשון ב-2017 והשלימה דאבל עונתי על ליון, אותה הדיחה גם מגביע הליגה. אלכסנדר לקאזט דווקא העלה את המדורגת רביעית ליתרון בדקה ה-10 עם בעיטה יפה בימין, אבל גנגאן השיגה מהפך עם שתי מתפרצות. בדקה ה-30 ניקולא בנזה בישל למוסטפה דיאלו, ובחלוף ארבע דקות הוא התגנב בעצמו בין חמישה שחקני ליון ונגח פנימה אחרי בישול יפה של יאניס סאליבור. ליון עם הפסד ליגה שלישי בארבעה משחקים.

תוצאות נוספות:

דיז'ון - קון 0:2
לדיז'ון: מהדי עבד (40), לואיס דיוני (86)

ליל - אנז'ה 2:1
לליל: איב ביסומה (27). לאנז'ה: פייריק קאפל (20), רומן תומא (59)

נאנסי - מונפלייה 3:0
למונפלייה: איזק אמבנזה (10 ו-60), סטיב מונייה (19)

טולוז - באסטיה 1:4
לטולוז: אנדי דלור (38), מרטין ברייתווייט (43 ו-76 בפנדל), עיסא דיופ (86). לבאסטיה: פרינס אוניאנגה (53)

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully