וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני נהריה: סקוטי הופסון חתם עד לסיום העונה

11.2.2017 / 19:43

הפורוורד האמריקאי (27, 2.01 מ') שהצטיין בשורות הפועל אילת לפני 4 שנים יחזור לארץ ויחליף את גילברט בראון שגמר את העונה. היו"ר ניסים אלפסי: "הבאנו שחקן ברמת הגבוהות ביותר"

one

עירוני נהריה הודיעה הערב (שבת) על החתמתו של הפורוורד האמריקאי סקוטי הופסון עד לסיום העונה. הופסון ינחת בישראל בימים הקרובים ויחליף בקבוצה את גילברט בראון שגמר את העונה השבוע במשחק נגד הפועל אילת. "הבאנו שחקן ברמות הגבוהות ביותר, ואין ספק שסקוטי ישדרג אותנו באופן משמעותי במשחקי הליגה, וכן לקראת משחקי הפלייאוף, ומשחקי גביע אירופה", אמר היו"ר ניסים אלפסי.

הופסון (27, 2.01 מ') הוא בוגר אוניברסיטת טנסי ששיחק בישראל בשנת 2012 כשהוביל את הפועל אילת לעונה נהדרת עם 17.7 נקודות ו-5.2 ריבאונדים בממוצע למשחק. בעקבות ההצלחה קיבל חוזה באפס אנאדולו, אך בינואר עזב את הקבוצה, שיחק בליגת הפיתוח ושני משחקים במדי קליבלנד קאבלירס. בעונה שלאחר מכן החליף הופסון לא פחות מארבע קבוצות NBA ששלחו אותו בטרייד לפני ששוחרר מסקרמנטו. אחרי תקופה מסוימת בליגת הפיתוח, סיים את העונה בקוצ'ה לבוראל ויטוריה. את העונה שעברה העביר בפושאן מהליגה הסינית, והעונה עברה לצדביטה זאגרב כשהוא רושם 13.5 נקודות בשתי הופעות ביורוקאפ.

נהריה נמצאת בנקודה חשובה בעונה שלה. בליגת העל היא הפסידה את שני המשחקים האחרונים וירדה אל המקום התשיעי במאזן שמונה ניצחונות ועשרה הפסדים. באירופה מנגד, אחרי שהודחה מליגת האלופות של פיב"א, היא בעמדת זינוק מצוינת כדי לעלות לרבע גמר היורופקאפ, אחרי שגברה במשחק הראשון על גזיינטפ הטורקית ב-23 הפרש.

סקוטי הופסון הפועל אילת. אדריאן הרבשטיין
ברוכים השבים. הופסון/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully