וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראש טוק: ברשת לא נרגעים מהמינוי של וידיגאל, רונאלדו מעל כולם

מכבי תל אביב הודיעה על צירופו של המאמן ב-01:31 וברחבי הרשת שמרו על עין אחת פקוחה, באנגליה בחרו בכוכב ריאל מדריד בתור הזר הטוב ביותר. עוד מתקפה על ונגר והמחאה בניקס מחריפה

one

עוד תואר לרונאלדו

מגזין '4:4:2' בחר את כריסטיאנו רונאלדו לזר הטוב ביותר בתולדות הליגה האנגלית. הפורטוגלי, שכיכב במשך שש במדי מנצ'סטר יונייטד במהלכן כבש 84 שערים ב-196 הופעות, גבר על דידייה דרוגבה, אריק קאנטונה, דניס ברקאמפ לואיס סוארס, קרלוס טבס ורוד ואן ניסטרלוי וסרחיו אגוארו. מה דעתכם על הדירוג?

עדיין במדריד: סרחיו ראמוס יחגוג הופעה 500 במדי הבלאנקוס

חוזה חדש אחד כבר יש לליאונל מסי

בזמן שחרושת השמועות סביב עתידו בברצלונה ממשיכה להעסיק רבים, ליאונל מסי המשיך את ההתקשרות עם ענקית הספורט אדידס.

עצוב: כך נראה אצטדיון המרקאנה, שנתים וחצי אחרי גמר מונדיאל 2014

המושיע?

בניו יורק מתקשים לעכל את האירועים האחרונים שקשורים לניקס. הכישלונות של הקבוצה כבר הפכו להרגל, את סערת צ'ארלס אוקלי הייתה יותר מדי עבור האוהדים, שיצאו במחאה חדשה למען שחקן העבר האגדי.

איאן רייט מסכם את העונה של ארסנל

צהובים בלילה

מכבי תל אביב הפתיעה עם מינויו של ליטו וידיגאל. בזמן שהמאמן הפורטוגלי הכחיש מגעים עם הצהובים, סגנית האלופה הודיעה על המינוי ב-01:31, בלילה שבין שישי לשבת. ברשת שמרו על עין פקוחה במהלך הלילה ונדמה שהם לא אהבו את ההקבלה לקבוצת הכדורסל, שבתחילת העונה הודיעה על סיום דרכו של ארז אדלשטיין.

הפספוס הגדול בתולדות בלקבורן

רוברט לבנדובסקי הוא ללא ספק אחד המבקיעים היציבים והקטלניים ביותר של השנים האחרונות. הפולני, שזהר במדי בורוסיה דורטמונד ורק לאחרונה האריך את חוזהו בבאיירן מינכן, היה חלק מסיפור מרתק, אותו חשף בראיון לתקשורת האנגלית.

ב-2010, עת ששיחק בלך פוזנן, החלוץ היה מחוזר על ידי בלקבורן רוברס. האנגלים כבר הגיעו להבנות בנוגע להתרשמות הדדית, אך מזג האוויר בפולין מנע ממנו לעלות על הטיסה. אותו ענן שעצר את הטיסה, היה חלק מהתפרצות געשית שהגיע מהר געש באיסלנד והאפר הוביל לסיום המגעים בין הצדדים. לבנדובסקי סיפר כי כבר ניהל שיחות מתקדמות עם מאמן הקבוצה דאז, סם אלרדייס, שהיה מוכן לשלם עבורו 6 מיליון יורו. "השיחות עם המאמן היו נהדרות, התרשמתי ממנו מאוד ורציתי לשחק באנגליה. למזלי הדברים הסתדרו לי בגרמניה", סיפר הפולני.

רוברט לבנדובסקי באיירן מינכן מאוכזב. AP
הודה להר הגעש האיסלנדי? לבנדובסקי/AP

מזל טוב!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully