וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: פריס סן ז'רמן הביסה 0:3 את בורדו, צמד לאדינסון קבאני

החלוץ האורוגוואי כבש פעמיים, הגיע ל-25 שערי ליגה העונה, אנחל די מריה כבש את השני שלו העונה והקבוצה מעיר האורות נדבקה אל מונאקו המוליכה. הפריסאים נראים מצוין לפני ברצלונה

אדינסון קבאני שחקן פריס סן ז'רמן. רויטרס
נמצא בכושר נהדר. קבאני/רויטרס

ארבעה ימים לפני שהיא מארחת את ברצלונה בשמינית גמר ליגת האלופות, הצליחה הערב (שישי) פריס סן ז'רמן להשיג ניצחון חוץ בליגה המקומית עם 0:3 מרשים מאוד על בורדו במשחק שפתח את המחזור ה-25 בליגה הצרפתית. פ.ס.ז' נצמדה אל מונאקו עם 55 נקודות לשתיהן וכל הלחץ עובר אל הקבוצה מהנסיכות שתארח את מץ.

הפריסאים עלו ליתרון כבר בדקה השישית. מרקיניוס שלח כדור ארוך, ווקאשין יובאנוביץ' הרחיק בנגיחה, אבל אדינסון קבאני המתין בחוכמה רבה לכדור ובעט אותו מהאוויר ומ-20 מטר חזק ולפינה. שער גדול וה-24 של המפציץ האורוגוואי בליגה העונה. קבאני כבש בכל אחד מששת המשחקים בהם שותף בפ.ס.ז'. הוא מגיע למפגש מול ברצלונה בכושר פנטסטי.

השני של פריס סן ז'רמן הגיע בדקה ה-40. לוקאס מורה מסר למרקו וראטי, שמצא את אנחל די מריה בתזמון מושלם והארגנטינאי הקפיץ מעל השוער פנימה, 0:2. זה בסך הכול שער הליגה השני של הקשר העונה וראשון מאז 19 בנובמבר 2016. קבאני השלים צמד אחרי בישול של די מריה בדקה ה-47 וקבע 0:3, שהייתה גם תוצאת המשחק. זה השער ה-78 של קבאני בפריס סן ז'רמן והוא משתווה לכמות השערים שכבש בכל תקופתו בנאפולי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully