וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגיל 37, אנטולי טימושצ'וק הודיע על פרישה מכדורגל

קשר באיירן מינכן, זניט סנט פטרסבורג ושחטאר דונייצק לשעבר ושיאן ההופעות במדי נבחרת אוקראינה תלה את הנעליים באופן רשמי. זכה בליגת האלופות, בגביע אופ"א, בשבע אליפויות ושישה גביעים

אנטולי טימושצ'וק שחקן באיירן מינכן. GettyImages
נבחר לכדורגלן האוקראיני הגדול בכל הזמנים. טימושצ'וק עם גביע האלופות/GettyImages

אנטולי טימושצ'וק הודיע היום (שישי) על פרישה מכדורגל. הקשר האוקראיני בן ה-37 לא שיחק מאז עזב את קייראט הקזחית בתום העונה שעברה, אולם לא הודיע עדיין שפרש. הערב הוא עשה את זה כשאמר: "אני לא מחפש מועדון חדש ואפשר בהחלט לומר שהקריירה שלי נסתיימה".

טימושצ'וק, שגדל בוולין לוטסק האוקראינית, עלה שם גם לבוגרים כבר ב-1995 וכשהוא בן 16 בלבד. בגיל 18 עבר לשחטאר דונייצק הגדולה ושיחק שם בין 2007-1998 כשהוא זוכה בשלוש אליפויות ושלושה גביעים. ב-2007 נרכש על ידי זניט סנט פטרסבורג תמורת 15 מיליון יורו ושיחק שם שנתיים כשהוא זוכה עם הקבוצה באליפות ובגביע אופ"א ב-2007/8 ובסופרקאפ האירופי עונה לאחר מכן.

ביולי 2009 נרכש טימושצ'וק על ידי באיירן מינכן, ששילמה תמורת לזניט 14 מיליון יורו. האוקראיני שיחק בבאיירן ארבע עונות במהלכן זכה בשתי אליפויות, שני גביעים ובליגת האלופות והיה שותף לעונת הטרבל של 2012/13. ב-2013 חזר לזניט ושיחק שם עוד שתי עונות כשהוא מוסיף אליפות אחת ולאחר מכן עבר לקייראט הקזחית. לטימושצ'וק יש לא פחות מ-144 הופעות בינלאומיות במדי אוקראינה ו-4 שערים, והוא שיאן ההופעות בנבחרת וגם נבחר בסקר לשחקן הגדול בהיסטוריה של מדינתו מאז 1991 כשהוא עובר את אנדריי שבצ'נקו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully